زومجی: معرفی فیلم Pan (از سری داستان‌های معروف پیتر پن)

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که با شخصیت پیتر پن، کتابش یا انیمیشن قدیمی و معروفش خاطره داشته باشید. این داستان از سال‌هایی که فیلم‌های صامت روی کار آمدند تا به این لحظه، دست‌مایه‌ی فیلم‌سازان بوده و می‌توان از معروف‌ترین آن‌ها به فیلم هوک به کارگردانی استیون اسپیلبرگ اشاره کرد. اما بد نیست به ریشه‌های پیتر پن نگاهی بیاندازیم؟ زومجی در یادداشتی، به فیلم جدید PAN با حضور بازیگرانی نظیر هیو جکمن محصول سال ۲۰۱۵ پرداخته است.
تبلیغات

پیش‌درآمدها یا دنباله‌ها واقعا کلمات زشت و بدی نیستند. اگر واقعا بتوان از فرصتی که داستان‌های اضافه برایمان ایجاد می‌کنند در گسترش دنیا و پرداخت کاراکترها استفاده کرد، عالی می‌شود. اگر حرف‌هایی که بالاتر زدم را فراموش کنیم، «پن» به عنوان یک پیش‌درآمد این فرصت را داشته تا زیر و بم این پسر خوب که می‌تواند پرواز کند را بیرون بریزد و دلیل خوش‌قلبی و حس شوخ‌طبی بی‌حد و حصرش را فاش کند و همچنین از سرچشمه‌ی تنفرش نسبت به آدم‌هایی که قصد به بردگی کشیدن موجودات و نابودی زیبایی‌ها را دارند، صحبت کند. اما «پن» هرگز چیزی به کاراکتر پیترپن اضافه نمی‌کند و هیچ کاری برای اینکه ما به او نزدیک‌تر شویم و او را بهتر احساس کنیم، انجام نمی‌دهد. پیترپنی که در ابتدای فیلم می‌بینیم، همان بچه‌ای است که در پایان می‌بینیم. او لازم نیست هیچ تلاش فکری و فیزیکی‌ را برای تبدیل شدن به نجات‌دهنده‌ی جزیره‌ی جادویی نِوِرلند انجام دهد و فارغ از تمام مشکلات دیگر فیلم، همین یک نکته برای زمین زدن فیلم کافی است.

برای مشاهده کامل مطلب گیشه: معرفی فیلم PAN به زومجی مراجعه کنید.

PAN movie

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات