کجارو: شش کاری که هر روز برای موفقیت و بهره‌وری بیشتر باید انجام دهید

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
افراد ساعت‌های متمادی از روز را صرف تماشای شبکه‌های مجازی و وب‌گردی می‌کنند که بیشتر جنبه‌ی سرگرمی دارد. در این میان هیچ زمانی هرچند کوتاه، صرف مطالعه و پژوهش نمی‌شود. لذا به مرور این حس به افراد دست می‌دهد که دچار رکود و یکنواختی شده و اثری از شادابی و خلاقیت در آنها وجود ندارد. در ادامه با شش راهکار سازنده از جیمز آلتوکر آشنا می‌شویم که به ما برای بهره وری روزافزون کمک می‌کند.
تبلیغات

 جیمز آلتوکر می‌گوید:

می‌توانم بگویم حدود شش سال پیش من ۱۰۰ درصد دچار رکود شده‌ بودم. هر کاری که انجام می‌دادم، برای پول یا رفاه بود. بنابراین تصمیم گرفتم در مقاله‌ای، شش مورد را بنویسم که هر روز انجام می‌دهم؛ مواردی که به بهره‌وری من کمک می‌کنند. فکر می‌کنم این موارد به کار شما هم می‌آیند، شاید هم نه. این کارها برای من بسیار سازنده هستند، گرچه لازم است همیشه آن‌ها را بهبود دهم. در این مقاله نکاتی را با شما در میان می‌گذارم که در زندگی من تغییر ایجاد کردند و باعث شکوفایی خلاقیت و بهره‌وری در من شدند.

برای مطالعه مقاله «شش کاری که افراد موفق هر روز انجام می‌دهند» به کجارو مراجعه کنید:

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات