بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ از نگاه زومجی

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
مطالعه 3 دقیقه
پس از گذراندن روزهای خوب و بد، کم‌کم به پایان سال ۲۰۱۵ نزدیک می‌شویم. زومجی هم همپا با رسانه‌های معتبر در حوزه سرگرمی، به انتخاب بهترین‌های امسال خواهد پرداخت. مراسم اعلام بهترین‌های سال ۲۰۱۵ از نگاه تیم تحریریه زومجی و همچنین رای‌گیری از کاربران از ساعت ۲۱ دیشب آغاز شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا شما را با جزییات این مراسم آشنا کنیم.
تبلیغات

سال ۲۰۱۵ را می‌توان سال شکوفایی نسبی بازی‌های ویدیویی در نسل هشتم دانست. سالی که بالاخره بازی‌های فاخری به خصوص در سبک نقش‌آفرینی در آن عرضه شد تا نسل هشتم بتواند کم‌کم از زیر سایه سال گذشته و کنسول‌های نسل هفتم خارج شود. ما در زومجی در ۲۳ شاخه مختلف اقدام به انتخاب بهترین‌های سال کردیم. این ۲۳ شاخه به ۵ شاخه کلی‌تر تقسیم شده‌اند تا سامان‌دهی و گزینش بین آن‌ها بهتر و دقیق‌تر صورت بگیرد.

- بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بر اساس سبک

- بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ بر اساس پلتفرم

- بهترین‌های سمعی و بصری سال ۲۰۱۵

- جوایز ویژه بهترین‌های سال ۲۰۱۵

- بهترین بازی و استودیو سال ۲۰۱۵

البته ما شما را نیز فراموش نکرده‌ایم و در هر بخش،‌ بهترین بازی یا محصول یا استودیو از نگاه تیم تحریریه زومجی انتخاب شده و پس از آن نوبت شما است تا انتخاب کنید که جایزه آن بخش شایسته کدام بازی است. ما هر ۴۸ ساعت یک‌بار برترین‌های هر بخش را اعلام می‌کنیم و شما هم در این ۴۸ ساعت فرصت دارید تا در نظرسنجی هر کدام از شاخه‌ها شرکت کنید. پس از اتمام این بازه زمانی، بهترین‌های بخش بعدی اعلام خواهند شد تا در نهایت و در مرحله آخر به انتخاب بهترین بازی مستقل، بهترین استودیو و بهترین بازی سال برسیم. 

در شاخه بهترین بازی سال ۸ نامزد، بخش‌های بهترین بازی‌های مسابقه‌ای و مبارزه‌ای ۴ نامزد و در بخش‌های دیگر ۵ نامزد حضور دارند. انتخاب بین این نامزدها بر اساس امتیازدهی اعضای تیم تحریریه زومجی به آنها صورت گرفته است. به طور مثال در بخش‌هایی که ۵ نامزد حضور داشتند، بازی اول ۵ امتیاز، بازی دوم ۴ امتیاز و به همین ترتیب بازی پنجم یک امتیاز دریافت کردند تا با جمع امتیاز هر کدام از نامزدها، برنده هر بخش تعیین شود. 

نکته‌ای که در این میان وجود دارد،‌ بحث سلیقه همیشگی است که میان انتخاب‌های هر فرد -چه نویسنده وب‌سایت زومجی و چه کاربران آن- وجود دارد؛ به همین دلیل ممکن است بسیاری از شما با آن موافق باشید و بسیاری دیگر مخالف آن. ما در تیم زومجی سعی کردیم تا انتخاب‌های منصفانه‌ای داشته باشیم و این نظرسنجی را در نهایت کیفیت برگزار کنیم. 

هنگام آغاز اعلام برنده‌ها و به دنبال آن،‌ آغاز نظرسنجی از کاربران در همان بخش، باقی بخش‌ها تا زمان رسیدن موعد آن‌ها قابل دسترسی نیستند. پس همواره صفحه مخصوص بهترین‌های سال ۲۰۱۵ از نگاه زومجی را دنبال کنید تا در جریان برنده‌های هر بخش، آغاز اعلام برنده‌های این بخش‌ها و البته نتیجه کاربران زومجی قرار بگیرید. 

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی بهترین‌های سال ۲۰۱۵ در زومجی، با برندگان هر بخش از نگاه تیم زومجی آشنا شده و یا به رای دادن به بازی مورد نظر خود بپردازید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات