زومجی: معرفی تعدادی از بهترین فیلم‌های تام کروز

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
تام کروز بدون‌شک یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌‌های سینما است که در دهه‌ی پنجاه‌ام زندگی‌اش کماکان دست از شگفت‌زده کردن نمی‌کشد.زومجی در مقاله‌ای جالب، به معرفی بهترین آثار این سوپراستار هالیوود پرداخته است.
تبلیغات

این روزها تام کروز حسابی روی بورس است. اکران «ماموریت غیرممکن: قوم سرکش» که هم نزد اکثر منتقدان موردستایش قرار گرفت و هم با افتتاحیه‌ی ۵۵ میلیون دلاری‌اش، پیش‌بینی‌ها را پشت سر گذاشت، به اکشن محکم و هیجان‌آوری ختم شد که این روزها تعدادشان خیلی اندک است. از سویی دیگر، تاکید کروز در به عهده گرفتنِ بدلکاری‌های خطرناک فیلمهایش و توجه به اجرای هرچه واقع‌گرایانه‌تر فیلم‌های اکشن، او را بیشتر از قبل سر زبان‌ها انداخته و باعث شده کسانی که از اکشن‌های آبکی خسته شده‌اند برای چنین طرز فکری هورا بکشند. تمام اینها درحالی است که اطلاعات نه‌چندان جالبی که از نقشش در کلیسای ساینتولوژی منتشر شد، شاید در ظاهر او را کمی از چشم طرفدارانش انداخته باشد. اما فروش «قوم سرکش» نشان داد که مردم کاری به این حرف‌های حاشیه‌ای ندارند و حاضرند برای دیدن آویزان شدن بازیگر محبوب‌شان از هواپیما، شب افتتاحیه جلوی سینما صف بکشند. جدا از اینها، تام کروز نقش‌های به‌یادماندنی زیادی را بازی کرده و خاطرات بسیاری از فیلم‌ بین‌ها را شکل داده است. پس ما هم تصمیم گرفتیم تا بعد از در دسترس قرار گرفتن «قوم سرکش»، به این مناسبت گذری به تالار کارهای گذشته‌ی تام کروز بزنیم و تعدادی از بهترین فیلم‌های او را مرور کنیم.

برای مشاهده کامل مطلب معرفی تعدادی از بهترین فیلم‌های تام کروز به زومجی مراجعه کنید.

تام کروز

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات