کجارو: با نوآوری‌های هواپیمایی‌های فنلاند آشنا شوید

جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
دسترسی به اینترنت وای‌فای، سیستم روشنایی و رنگ‌پردازی LED تمام دیجیتالی، دکوراسیون زیبا و متفاوت، نمایشگرهای هوشمند در مقابل دیدگان هر مسافر و بسیاری نوآوری‌های دیجیتالی دیگر از جمله مواردی هستند که در هواپیمایی‌های فنلاند به انها برمی‌خورید.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین صنایعی که توانسته از طریق فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتالی قرن بیست و یکم،‌ شیوه‌های جدیدی را در ارائه خدمات به جامعه گسترده مخاطبان و مشتریان فراهم کند، صنعت هوایی به شمار می‌آید. صنعت هوایی،‌ یکی از ارکان مهم در توسعه صنعت گردشگری محسوب می‌شود و وقتی صنعت میان رشته‌ای (interdisciplinary)  گردشگری،‌ با ابزارها و فناوری‌های پیشرفته صنعت هوایی و فناوری اطلاعات همراه می‌شود، ماحصل کار ترغیب گردشگران به استفاده بیشتر از خدمات گوناگون است. یکی از هواپیمایی‌های خلاق و نوآور که در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای ارائه جلوه‌های نوین و خلاقانه در ارائه خدمات به مشتریان انجام داده است، خطوط هوایی فنلاند موسوم به FinnAir است که این گزارش نگاهی مصور به جدیدترین فناوری‌ها و خدمات نوآورانه این شرکت در عرصه هوایی دارد.

برای مطالعه مقاله‌ی «نوآوری‌های دیجیتالی خطوط هوایی فنلاند» به کجارو مراجعه کنید.

نوآوری در صنعت هوایی

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات