زومجی: بهترین فیلم های ترسناک تاریخ سینمای جهان (قسمت اول)

سه‌شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
فیلم‌های ترسناک محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان به سینما دارند که از قضا انتخاب یک فیلم خوب از میان آن‌ها نیز بسیار دشوار است. زومجی در قالب مقاله‌ای دو قسمتی، به معرفی برترین آثار سینمایی تاریخ در ژانر ترس و وحشت پرداخته که شاید تعدادی از آن‌ها را هم تا این لحظه تماشا نکرده باشید.
تبلیغات

ساخت یک فیلم ترسناک خوب، شاید سخت‌ترین کار برای فیلم‌سازان باشد. چرا که اکثر المان‌های استفاده شده در این سبک به مرور زمان کلیشه‌ای شده و دیگر نه جذابتی برای بیننده دارند و نه می‌توانند حس ترس را به وی منتقل کنند. بااین‌حال، برخی از آثار بزرگ این سبک، سعی می‌کنند تا با استفاده از جنبه‌های جدیدی از ترس، یک اثر متمایز و منحصر‌به‌فرد به مخاطب ارایه دهند. در این مقاله تعدادی از برترین فیلم‌های ژانر ترس، با محوریت متفاوت بودن را معرفی خواهیم کرد که شاید نسبت به آثار دیگر کم‌تر شناخته شده باشند. پس اگر طرفدار ترسیدن هستید، با ما و قسمت اول مقاله «۲۰ فیلم برتر تاریخ در ژانر ترس و وحشت» همراه باشید.

برای مشاهده کامل مقاله بهترین فیلم‌های ترسناک به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات