گلکسی M02 با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قیمت ۹۶ دلار رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی M02 سامسونگ گوشی میان‌رده‌ای‌ برای بازار هند است که نمایشگر ۶٫۵ اینچ، پردازنده‌ی مدیاتک و سیستم‌عامل اندروید ۱۰ دارد و به‌زودی عرضه می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ در اوایل ماه گذشته‌ی میلادی از گلکسی M02s رونمایی کرد و ساعاتی پیش شاهد رونمایی مدل ارزان‌تر آن با نام گلکسی ام 02 (Samsung Galaxy M02) بودیم. گلکسی M02 سامسونگ از نمایشگر ۶٫۵ اینچ Infinity-V (دارای بریدگی V شکل) با وضوح +HD استفاده می‌کند که در بخش بالایی آن دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی به ‌چشم می‌خورد.

پنل پشتی گوشی دارای طراحی بافت‌دار است تا راحت‌تر در دست نگه داشته شود. گلکسی M02 سامسونگ از ‌دوربین دوگانه با چینش عمودی استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم با حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو است. در زیر دو دوربین گوشی، چراغ LED به ‌چشم می‌خورد. 

گلکسی M02 سامسونگ از دوربین دوگانه استفاده می‌کند

در زیر بدنه‌ی پلاستیکی گلکسی M02 سامسونگ شاهد استفاده از سیستم-روی-چیپ (SoC) مدیاتک MT6739W به‌همراه دو یا سه گیگابایت حافظه‌ی رم هستیم. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با One UI بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. کاربر در صورت تمایل می‌توانید ظرفیت حافظه‌ی گوشی را از طریق کارت حافظه‌ی میکرو SD تا حداکثر یک ترابایت افزایش دهد.

گلکسی M02 سامسونگ دارای ضخامت ۹٫۱ میلی‌متر است، ۲۰۶ گرم وزن دارد و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. فرایند شارژ محصول از طریق درگاه میکرو USB انجام می‌گیرد. 

رنگ بندی گلکسی M02 سامسونگ نمای پشت

سامسونگ گلکسی M02 در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و قرمز در تاریخ ۹ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۲۱ بهمن ۱۳۹۹) در بازار هند عرضه می‌شود. کانفیگ پایه‌ی گوشی با دو گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۹۹۹ روپیه (۹۶ دلار) قیمت دارد که در زمانی محدود با قیمت ۶۷۹۹ روپیه (۹۳ دلار) در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. قیمت کانفیگ مجهز به سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مشخص نیست. 

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات