ماشین‌های لباسشویی و جارو برقی‌های جدید سامسونگ در CES 2014 معرفی شدند

سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۳
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در بین تولیدکنندگان لوازم خانگی بیشترین نرخ رشد را در بازار ایالات متحده داشته است. غول کره‌ای شب گذشته در نمایشگاه CES دو ماشین لباس‌شویی و یک جاروبرقی جدید را معرفی کرد که قابلیت‌های ویژه‌ای دارند.
تبلیغات

سامسونگ که ید طولایی در تولید لوازم خانگی دارد، دیشب دو ماشین لباس‌شویی و یک جاروبرقی جدید را معرفی کرد که هم در مصرف بهینه انرژی عملکرد بهتری دارند و هم کیفیت بسیار هتری را ارائه می‌کنند.

هر دو مدل ماشین لباس‌شویی معرفی شده قابلیت‌های فراوانی را به مشتری ارائه می‌دهند. تفاوت این مدل‌ها در محل قرارگیری درب و بارگذاری لباس‌ها است. کوین دکستر، کارشناس ارشد بازاریابی و فروش لوازم خانگی سامسونگ اظهار داشت:

اشتیاق مشتریان، نیروی محرکه نوآوری محصولات سامسونگ است و به همین خاطر است که اکنون سامسونگ پر طرفدارترین برند لوازم خانگی در آمریکا است. نوآوری در خط تولید جدید ماشین های لباسشویی و جارو برقی‌ها، کار را برای مشتریان بسیار راحت و به صرفه می‌کند.

شستن مقدار بسیار زیاد لباس فقط در نیم ساعت

samsung-washers-2

لباسشویی WF9000 با درب از جلو سامسونگ با ظرفیت 5.6 فوت مکعب (۰.۱۶ متر مکعب) محفظه شستشو و 9.5 فوت مکعب (۰.۲۷ متر مکعب) خشک‌کن، بالاترین ظرفیت را دارا است و می‌تواند سنگین‌ترین لباس‌ها را در مدت بسیار کوتاهی بشوید. به واسطه محفظه بزرگ و سرعت گردش بالا، کار شستن را به سرعت انجام می‌دهد که هم در انرژی و هم در وقت صرفه‌جویی می‌شود.

این ماشین لباسشویی چهار اینچ بلندتر بودن و عمق کمتر و درِ بزرگتر به کاربر این امکان را می‌دهد که لباس‌ها را راحت‌تر و بدون نیاز به خم‌شدن بارگذاری کند. این ماشین دارای زیبایی خاصی است که با رنگهای مدرن و خطوط کروم تزیین شده است. لباسشویی WF9000 دارای روشنایی LED در داخل محفظه شستشو و خشک‌کن، هم برای روشنایی بهتر و هم برای صرفه جویی است.

ماشین لباسشویی با بارگذاری از درب بالا، برای دسترسی آسان

طراحی و عملکرد، در بزرگترین ماشین لباسشویی صنعتی سامسونگ WA9000 مکمل یکدیگر هستند: یک لباسشویی با بارگذاری از بالا با ظرفیت 5.6 فوت مکعب خشک کن با ظرفیت 9.5فوت مکعب.

ماشین WA9000 دارای دستگاه Aqua Jet Cleaning Technology است که آب را به شدت و به همه لباسها بطور یک نواخت پخش می کند. نمایش پایان لباسشویی نیز با طراحی های زیبای روی صفحه کنترل با خطوط براق کروم بر روی رنگ استن استیل بدنه و رنگ یخی نور LED، زیبایی خاصی به دستگاه می‌بخشد.

عصر جدید مراقبت از کف پوش زمین

با جهشی در بخش جارو‌برقی سامسونگ در سال 2014، این شرکت توجه خاص خود را به کاربر‌ها با ساخت جارو‌برقی ایستاده VU7000 Motion Sync معطوف کرده است. در جارو برقی VU7000 یک نوآوری جدیدی به عمل آمده که دسته آن کاملا از بدنه جدا شده و موتور جدایی دارد که مجزا از بدنه براحتی همه زوایا را تمیز می کند.

این جاروبرقی، تمیز کنندهمناسبی هم برای قالی و فرش و هم برای زمین سخت است. همچنین دارای Cyclone Force می‌باشد، این تکنولوژی با 9 مخزن Cydonic ذرات را در خود نگه می‌دارد تا به فیلتر جاروبرقی نفوذ نکند. این باعث میشود موتور با قدرت کار کرده و عملکرد آن بهینه باقی بماند.

VU7000 مدل جارو برقی ایستاده که یک طرح متفاوت با Motion Sync Design است اولین بار در سپتامبر 2013 در اروپا درمدل Samsung's Motion Sync Canister معرفی شد. با یک برس چرخان بزرگ و چرخ عقب که برای تمیز کردن تمام زاویه ها و گوشه ها بکار میاید. در سال 2014 سامسونگ این مدل را به آمریکا نیز معرفی می کند.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات