مایکروسافت 20 گیگابایت فضای ابری اسکای‌داریو را به کاربران ویندوز فون هدیه می‌دهد

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت یک هدیه ویژه را برای کاربران اکوسیستم موبایل خود در نظر گرفته است، این کمپانی به تمام کاربران سیستم عامل ویندوز فون یک ایمیل دعوتنامه ارسال نموده تا 20 گیگابایت فضای اضافی اسکای داریو خود را فعال کنند.
تبلیغات

اسکای داریو سرویس ابری مایکروسافت برای ذخیره اطلاعات در فضای آنلاین است که در واقع رقیبی برای Google Drive یا دراپ‌باکس به شمار می‌رود.

هدیه 20 گیگابایت فضای رایگان اسکای درایو تنها تا ماه اول سال 2014 و فقط برای کاربران ویندوز فون ارایه می‌شود. اسکای درایو یکی از مهمترین سرویس‌های مایکروسافت است و این کمپانی طی ماه‌های اخیر تمرکز ویژه‌ای بر روی آن داشته است. اسکای درایو با سرویس‌های دیگر مایکروسافت مانند آفیس 365 و سرویس ایمیل outlook.com یکپارچه شده است، تا کاربران نهایت استفاده را از آن ببرند.

هدیه 20 گیگابایتی از فضای اسکای درایو تنها برای مدت 1 سال فعال خواهد بود و پس از آن کاربر باید بابت استفاده از آن ماهیانه مبلغ اشتراک را پرداخت کند.

مایکروسافت پیش از این نیز 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان در اسکای درایو را برای خریداران تبلت‌های Surface 2 و Surface Pro 2 در نظر گرفته بود.

مایکروسافت با این اقدام، احتمالا کاربران بیشتری را نسبت به خرید محصولات خود تشویق می‌کند و از طرف دیگر مشتریان تازه‌ای را جذب سرویس اسکای درایو می‌کند.

شرکت‌های دیگر نیز به نوعی چنین سرویسی را به مشتریان خود می‌دهند، به عنوان مثال ایسوس سرویس ابری خاص خود را به مشتریان محصولات رده بالای خود ارایه می‌کند و سامسونگ نیز به همراه برخی از محصولات خود فضای ذخیره سازی 50 گیگابایتی در دراپ‌باکس هدیه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات