ایسوس از تبلت 8 اینچ ویندوزی VivoTab Note در نمایشگاه CES رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته اطلاعاتی در رابطه با یک ابزار جدید از ایسوس با نام مدل M80TA به بیرون درز کرد و امروز نیز مشخصات کامل آن فاش شده است. تبلت 8 اینچی VivoTab Note ایسوس مجهز به سیستم عامل ویندوز بوده و از قلم دیجیتال شبیه به S-Pen سامسونگ بهره می‌برد.
تبلیغات

شواهد نشان می‌دهند که ایسوس در تلاش است تا از یک تبلت جدید ویندوزی در نمایشگاه CES امسال که ماه آینده در لاس وگاس برگزار می‌شود، رونمایی کند.

صفحه نمایش این تبلت از فناوری Crystal Clear پشتیبانی می‌کند و قیمت آن 300 دلار تعیین شده است تا به خوبی قادر به رقابت با تبلت 8 اینچی Dell Venue 8 Pro باشد. رزولوشن صفحه نمایش هر دو تبلت برابر 1280 در 800 پیکسل بوده و هر دو از یک پردازنده سری Bay Trail اینتل بهره می‌برند.

ME80TA Black 05

از دیگر مشخصات فنی تبلت VivoTab Note ایسوس می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه ذخیره سازی و درگاه micro USB اشاره کرد.

این تبلت همچنین از یک دوربین 1.2 مگاپیکسل در جلو، 5 مگاپیکسل در پشت و قلم استالوس پشتیبانی می‌کند. VivoTab Note فاقد خروجی HDMI است. طرفیت باتری تبلت جدید ایسوس حدود 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

حال باید دید که آیا کاربران از تبلت‌های 8 اینچی ویندوزی استقبال خواهند کرد یا این تبلت‌ها نیز وضعیت مشابه تبلت‌های 10 اینچی را تجربه خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات