سامسونگ سرمایه گذاری در بخش نرم افزار را وسعت خواهد بخشید

پنج‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ را بسیاری بخاطر محصولات سخت افزاری پرطرفدارش می‌شناسند. اما این شرکت این بار قصد دارد بر بخش نرم افزاری خود سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد. به طوریکه شاید روزی روزگاری در کنار غول‌های مطرح نرم افزاری، نام سامسونگ نیز  شنیده شود.
تبلیغات

به گزارش خبرگزاری وال استریت‌ژورنال و به نقل از نشست روز چهارشنبه سامسونگ، Lee Sang-hoon از حرکت سامسونگ به سوی بازار نرم افزار خبر داد. بر مبنای گفتگوی آقای لی در این نشست، یکی از اهداف سامسونگ در این مسیر، پیدا کردن افراد مناسب است. در واقع سامسونگ قصد دارد تا با تاسیس شرکت‌های نرم افزاری و جذب برنامه نویسان از سراسر دنیا، برنامه‌هایی مختص نیازهای هر منطقه را تولید کند و سرمایه بیشتری را در بخش‌های نرم‌افزار، IT و طراحی قرار دهد.

در حال حاضر حداقل در دنیای اندروید، سامسونگ بیش از باقی برندهای تولیدکننده ابزارهای اندرویدی به بخش نرم افزار توجه کرده است، حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد فعالیت خود بر این بخش را دو چندان کند و نرم افزارهای متنوع تری را برای محصولات خود عرضه نماید. از آنجایی که امروزه اکثر ابزارهای موبایل به جدیدترین و قدرتمندترین سخت افزار روز دنیا مجهز می‌شوند، آنچه که این محصولات را از یکدیگر متمایز می‌‎کند همین بخش نرم افزار است. به همین دلیل تولیدکنندگان همگی در تلاش هستند تا به این بخش توجه ویژه داشته باشند. به عنوان مثال می‌توان به امکانات متنوع نرم افزاری موجود در تلفن LG G2 اشاره کرد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ که تا اینجای کار نیز در زمینه ارائه نرم افزارهای متنوع برای محصولات خود پیشتاز بوده، در آینده چه سرویس‌های جدیدی را عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ به نظر شما سامسونگ برای بارور کردن هر چه بیشتر صنعت نرم افزاری خود چه برنامه‌هایی را در نظر گرفته است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات