Google Now بالاخره برای کروم عرضه شد: دستیار صوتی قوی و نمایش کارت شکل اطلاعات

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امروز در کنفرانس خود بالاخره Google Now را برای کامپیوترهای شخصی معرفی کرد. جستجوی پیشرفته که اطلاعات را به شکل کاربردی‌تر و مشابه آنچه در اندروید آبنبات پاستیلی تجربه کرده‌ایم، نمایش می‌دهد. این سرویس از جنبه های مختلف بهبود یافته و درک بهتری نسبت به دستورات صوتی یافته است.
تبلیغات

گوگل همیشه به شما گوش می کند؛ بعضی اوقات پاسخ پرسش شما یک آهنگ یا ویدیو است. این سرویس به موزیک، فیلم، قرار ملاقات ها، کتاب ها، بازی ها و غیره دسترسی دارد و آنها را به کاربر پیشنهاد می کند. جدیدا از زبان های مختلفی همچون چینی، ترکی و... پشتیبانی می‌کند که امیدواریم زبان فارسی هم به زودی ارائه شود.

نکته جالب این است که می‌توانید از این سرویس به راحتی استفاده کنید آن هم با صدا، لهجه و زبان خودتان. این سرویس که پیش از این برای اندروید و iOS ارائه شده بود حالا از طریق مرورگر وب کروم نیز در دسترس عموم قرار می گیرد. Google Now شبیه به سیری است، اما از طریق ابزارهای مختلف و به کمک سرویس ابری در دسترس عموم است. با این حال دیگر باید دید جنگ بین اپل و گوگل چگونه پیش خواهد رفت.

گوگل در حاضر این امکان را به مرورگر کروم خود اضافه کرده تا با جستجوی آزاد صوتی بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید با لهجه خودتان درخواست کنید.

نکته مهم دیگر این است که توسعه دهندگان به API این سرویس دسترسی خواهند داشت تا از Google Now در دل اپلیکیشن و سرویس های خود استفاده نمایند.

نظر شما راجع به این ابزار فوق‌العاده گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات