پوشش اختصاصی زومیت از نمایشگاه CES 2016

یک‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
مدت زمان زیادی تا شروع بزرگ‌ترین نمایشگاه کالای الکترونیک دنیا باقی نمانده است. CES مهم‌ترین رویداد دنیای فناوری است که در آن از لوازم خانگی و صوتی تصویری گرفته تا دوربین‌های دیجیتال، گجت‌های پوشیدنی، ابزارهای موبایل، خودروها و هر آنچه که در حوزه‌ی آی‌تی تصورش را می‌کنید به نمایش گذاشته می‌شود. در CES مشخص می‌شود که امسال باید منتظر چه محصولاتی باشیم. در همین راستا زومیت همچون سال‌های گذشته همه اخبار مربوط به این نمایشگاه را پوشش خواهد داد.
تبلیغات

کنفرانس‌های مهم مرتبط با CES دو روز قبل از شروع رسمی این نمایشگاه آغاز می‌شوند و معمولا در این روزها مهم‌ترین محصولات کمپانی‌های بزرگ رونمایی می‌شود. این کنفرانس‌ها از صبح روز دوشنبه ۱۴ دی شروع شده و تا چهار شنبه صبح ادامه خواهند داشت. فاصله‌ی بین کنفرانس‌ها خیلی کم است و محصولات و سرویس‌های بسیاری در این زمان معرفی می‌شوند. به همین دلیل زومیت در طول هفته جاری به مراتب بیشتر از قبل بروز می‌شود و تقریبا کل ۲۴ ساعت شبانه روز را فعال خواهد بود. پس اگر شما هم مانند ما هیجان زده هستید تا بدانید کمپانی‌های مطرح حاضر در CES چه محصولاتی آماده‌ کرده‌اند، همچون همیشه همراه زومیت باشید.

زمان‌بندی کنفرانس‌های مهم CES 2016 در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ دی ماه:

  • کنفرانس ال‌جی با تمرکز روی لوازم خانگی و احتمالا گوشی‌های هوشمند - سه‌شنبه عصر ساعت ۱۹:۱۵
  • کنفرانس انویدیا با تمرکز روی فناوری‌های گرافیکی- سه‌شنبه ساعت ۵:۳۰ صبح
  • کنفرانس اینتل با تمرکز روی محصولات سال۲۰۱۶ این شرکت - چهار شنبه صبح ساعت  ۵:۴۵
  • کنفرانس سونی با تمرکز روی لوازم صوتی و تصویری، دوربین‌های دیجیتال و احتمالا صحبت در خصوص Playstation VR - چهارشنبه صبح ساعت ۴:۱۵
  • کنفرانس سامسونگ با تمرکز روی لوازم خانگی، تلویزیون‌ها و اینترنت اشیا- چهار شنبه صبح ساعت  ۱:۱۵

برخی از کنفرانس‌های مهم این نمایشگاه را در قالب پوشش زنده و لحظه‌ای ارائه خواهیم کرد و باقی را نیز در قالب مطالب متنوع اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

کلیه‌ی مطالب مرتبط با نمایشگاه CES 2016 را می‌توانید در این آدرس مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات