ایسوس و گیگابایت نیز وارد دنیای واقعیت مجازی و افزوده خواهند شد

یک‌شنبه ۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تایوانی ایسوس، یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در بازار پی‌سی‌ها و قطعات مربوط به آن است. در سال‌های اخیر این شرکت با تولید گوشی‌های سری زنفون توانسته نامی در بازار گوشی‌های هوشمند نیز برای خود دست و پا کند؛ اما حالا بنابر گزارش‌های جدید ایسوس و دیگر شرکت تایوانی یعنی گیگابایت، در نظر دارند تا وارد زمینه‌های جدید فناوری مانند واقعیت افزوده نیز بشوند.
تبلیغات

بنابر گزارش‌های جدید شرکت‌های تایوانی ایسوس و گیگابایت در نظر دارند تا وارد دنیای تازه‌ی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی شوند. در ماه‌های گذشته گزارش‌هایی مبنی بر آماده شدن ایسوس برای ورود به دنیای واقعیت افزوده منتشر شده بود که این اتفاق در ماه اکتبر تایید شد و انتظار می‌رود شاهد معرفی اولین گجت از سوی این شرکت در سال ۲۰۱۶ باشیم.

به نظر می‌رسد ایسوس با همکاری مایکروسافت در نظر دارد تا نسخه‌ی ارزان قیمت هولو لنز ردموندی‌ها را تولید کند. همکاری ایسوس و مایکروسافت دور از ذهن نیست؛ چرا که مدت‌ها است این دو شرکت ارتباط خوبی در زمینه‌های کامپیوترهای ویندوزی با یکدیگر داشته‌اند.

بنابر گزارش منتشر شده توسط دیجی تایمز تایوان، ایسوس در نظر دارد تا هدست واقعیت مجازی جدید را معرفی کند که قابلیت سازگار شدن با کامپیوترهای گیمینگ ایسوس دارای سیستم‌عامل ویندوز و کارت‌های گرافیکی AMD و Nvidia را دارد.

به علاوه دیجی‌تایمز گزارش داده که شرکت گیگابایت، دیگر شرکت تایوانی، قصد دارد وارد بازار گجت‌های واقعیت مجازی شود. به نظر می‌رسد با شروع سال ۲۰۱۶ شاهد شکل‌گیری رقابتی تنگاتنگ بین شرکت‌های بزرگ در زمینه‌ی واقعیت مجازی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات