لبرون جیمز دقایقی از تمرین خود را برای کاربران Gear VR سامسونگ منتشر کرد

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
لبرون جیمز، یکی از بازیکنان بزرگ شاغل در NBA است که همکاری نزدیکی با سامسونگ دارد. این بازیکن بزرگ در آخرین همکاری خود با سامسونگ، ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای از فرایند تمرین خود را برای هدست واقعیت مجازی گیر وی آر این شرکت به اشتراک گذاشته است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به طور حتم نام لبرون جیمز را به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ شاغل در NBA می شناسید. این بازیکن بزرگ با وجود دوستداران زیادی که در اقصی نقاط جهان دارد، دشمنانی نیز دارد که همان طرفداران دو آشته‌ی تیم میامی هستند. در هر صورت شاید همگان دوست داشته باشند تا نحوه‌ی تمرینات این بازیکن بزرگ را که در سال‌های اخیر در نقش یک بازیکن تاثیرگذار در خدمت تیم خود بوده، ببینند. سامسونگ با همکاری آکیولس و Uninterrrupted، ویدیویی ۱۲ دقیقه‌ای را از فرایند تمرین این بازیکن بزرگ تهیه کرده و برای کاربران هدست‌ واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ منتشر کرده است.

به واقع بازی در لیگ حرفه‌ای NBA داشتن آمادگی بدنی بالایی را می‌طلبد. با وجود اینکه زمین بسکتبال بسیار کوچک‌تر از زمین ورزشی نظیر فوتبال است، اما به جرات می‌توان گفت که بازی بسکتبال بسیار طاقت فرسا است و از این رو بازیکنانی که در سطح بالایی چون NBA بازی می‌کنند، باید آمادگی بدنی بسیار خوبی داشته باشند تا از پس حرکات انفجاری و استارت‌های یکباره به منظور وارد کردن توپ در سبد حریف، برآیند. حال فرصتی پیش آمده تا کاربران هدست واقعیت مجازی سامسونگ نحوه‌ی تمرین برای به دست آوردن این آمادگی را با کمک لبرون جیمز مشاهده کنند.

این اولین باری نیست که لبرون جیمز با سامسونگ همکاری داشته و پیش از این جیمز برای نمایش قابلیت‌ گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس با سامسونگ همکاری کرده است.

در ادامه می‌توانید تصاویری را از این ویدیو مشاهده کنید.

lj 1 a0eed
lj 2 27713
lj 3 ccf44
lj 4 9474d
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات