شیائومی ۷۳ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۵ فروخته است

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ماه مارس سال جاری میلادی لی جون، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره‌ی شیائومی از هدف این کمپانی برای فروش ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند پرده برداشت. حال گمانه‌هایی مطرح شده که نشان از فروش ۷۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند توسط این کمپانی دارند.
تبلیغات

 کمپانی شیائومی که پنج سال از زمان آغاز به فعالیت آن می‌گذرد با سرعتی استثنایی مسیر پیشرفت را می‌پیماید. این کمپانی اعلام کرده بود که هدفش فروش بیش از ۸۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در سال جاری میلادی است، اما ساعاتی پیش اخبار غیر رسمی منتشر شده که در آن به  فروش ۷۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند توسط این کمپانی اشاره شد. در صورت پیوند این گمانه‌ها با واقعیت، باید دست شیائومی را از رسیدن به اهدافش کوتاه بدانیم.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط تحلیل‌گران چینی، میزان  گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط شیائومی رقمی در حدود ۷۳ میلیون دستگاه است. گزارش مربوط به پیش‌بینی میزان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند توسط شیائومی پس از آن منتشر شد که لی‌جون عرضه‌ی ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال جاری میلادی را اولین هدف این کمپانی نخواند. وی در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

هدف ما رضایت مشتریان است و این چیزی است که ما به آن اهمیت می‌دهیم.

شیائومی به ترتیب در سه فصل اخیر سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۵، ۲۰ و ۱۸.۵ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش رسانده است. با یک حساب سرانگشتی می‌توان به این نتیجه رسید که این کمپانی باید در سه ماهه‌ی منتهی سه سال نوی میلادی بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که باید دید آیا این موضوع به حقیقت خواهد پیوست یا خیر؟

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات