شهر قم با همکاری کره‌‌ای‌ها هوشمند می‌شود

یک‌شنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
در دیدار مدیران شرکت مخابرات کره‌جنوبی با همتایان خود در شرکت مخابرات ایران مقرر شد تا دو شرکت در زمینه هوشمندسازی شهر قم با یکدیگر همکاری کنند. این پروژه به عنوان طرح آزمایشی در قم اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت شهرهای دیگر را در بر خواهد گرفت.
تبلیغات

در دیدار مدیران شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) با سرپرست شرکت مخابرات ایران، دو شرکت تصمیم گرفتند در قالب توسعه همکاری دوجانبه در طرح هوشمند سازی شهر مقدس قم با هم مشارکت کنند. در این دیدار که به میزبانی شرکت مخابرات ایران برگزار شد، قائم مقام، معاونان و کارشناسان شرکت KT و سرپرست، معاونان و مدیران شرکت مخابرات ایران حضور داشتند.

دهناد، سرپرست شرکت مخابرات ایران، در این دیدار اعلام کرد:

مخابرات کره جنوبی (KT) شرکتی موفق و توانمند در حوزه IT و شبکه‌های مخابراتی است. این شرکت در شرایط تحریم همواره برای پیاده‌سازی پروژه‌های توسعه‌ای در کنار مخابرات بوده و برای توانمند سازی متخصصان داخلی، نکات فنی را به کارکنان مخابرات آموزش داده است. ما نیز برای بهبود سطح علمی متخصصان مخابرات ایران و همچنین تقویت حوزه‌ها و پروژه‌های مختلف با این شرکت همکاری خواهیم کرد.

بر اساس اظهارات سرپرست مخابرات ایران، هوشمندسازی قم با توجه به بازدید کارشناسان شرکت KT از این شهر محور اصلی گفت و گو ها در این نشست بوده است.

قائم مقام شرکت مخابرات کره‌جنوبی در خصوص بازدید شهر قم و نیازهای الکترونیک این شهر گفت:

در بازدیدی که از بخش‌های مختلف این شهر داشتیم، دریافتیم پتانسیل زیادی درآن برای استفاده از خدمات الکترونیکی وجود دارد. به همین دلیل ما نیز آمادگی خود را برای مشارکت در این پروژه اعلام می‌کنیم.

سایت مخابرات ایران درباره شهره هوشمند آورده است:‌

«شهر هوشمند مکانی ممتاز برای توسعه پایدار اقتصادی، صنعتی است که در آن به مسائلی مانند ترافیک، مصرف انرژی، آلودگی، تخریب سرزمین، بروز رسانی و بهینه‌سازی زیرساخت‌های شهری، بهبود کیفیت زندگی، از طریق یک رویکرد نوآورانه و سیستماتیک و باهدف بهینه‌سازی فرآیندهای مدیریت شهری می‌پردازد. بنابراین شرکت مخابرات ایران در نظر دارد با دریافت مجوزهای لازم و همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی و بررسی‌های کارشناسی، هوشمندسازی را در شهر قم پیاده‌سازی کند.»
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات