گلکسی اس 7 با سه پردازنده متفاوت به بازار عرضه خواهد شد

پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
اگر چه هنوز چند ماه تا معرفی گلکسی اس ۷ زمان باقی مانده ولی این گوشی هوشمند جدید سامسونگ همچنان در محافل خبری مورد توجه بسیاری از علاقمندان دنیای فناوری است. به نظر می‌رسد گلکسی اس ۷ با سه نوع پردازنده مختلف به بازار عرضه خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سامسونگ حالا دیگر به طرفداران محصولات خود اطمینان خاطر داده است که عدم استفاده از پردازنده ساخت کوالکام در گلکسی اس ۶ به معنای پایان همکاری سامسونگ و کوالکام نیست و به نظر می‌رسد که پرچمدار بعدی این غول کره جنوبی دارای نسخه اسنپدراگون نیز خواهد بود که به احتمال زیاد اسنپدراگون ۸۲۰ است.

حالا زمزمه‌هایی از عرضه گلکسی اس ۷ در سه نسخه با پردازنده‌های مختلف به گوش می‌رسد. یکی از این نسخه‌ها احتمالا مجهز به اکسینوس ۸۸۹۰ خواهد بود که اخیرا در برخی بنچ‌مارک‌ها دیده شده است. همچنین طبق اعلام منابع خبری نسخه بعدی نیز مجهز به پردازشگر دیگر ساخت سامسونگ یعنی اکسینوس ۷۴۲۲ خواهد بود که پیش از این انتظار استفاده از آن در گلکسی نوت ۵ را داشتیم. حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ هنوز از پروژه اکسینوس ۷۴۲۲ دست نکشیده و قصد دارد که گلکسی اس ۷ صادراتی به کشور هند را به پردازنده اکسینوس ۷۴۲۲ مجهز کند که به این ترتیب احتمالا گلکسی اس ۷ هند قیمت کمتری هم نسبت به سایر نقاط دنیا خواهد داشت. نسخه سوم هم که برای امریکا و چین تدارک دیده شده مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. 

طبق شنیده‌ها اکسینوس ۸۸۹۰ هم برای گلکسی  اس ۷ های مختص کره جنوبی، ژاپن و اروپا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. اگر واقعا قرار به عرضه گلکسی اس ۷ در ۳ نسخه باشد به نظر می‌رسد شاهد سردرگمی خریداران برای انتخاب نسخه دلخواه باشیم بخصوص وقتی بدانیم نسخه اج گلکسی اس ۷ نیز در راه است. 

نظر شما در مورد عرضه گلکسی اس ۷ با ۳ نوع پردازنده چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات