سامسونگ اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو را دی ماه امسال معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
اوایل سال جاری میلادی، یکی از کارکنان سامسونگ اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی ساخت یک گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش با قابلیت خم شدن است. امروز نیز فاش کننده‌ای نام آشنا در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرده است که اطلاعاتی در مورد این پروژه با نام Project Valley دارد و این اطلاعات را به اشتراک گذاشته است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سامسونگ در حال ساخت گوشی مجهز به صفحه‌نمایش قابل خم شدن است. این شرکت هر دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۰ و ۸۲۰ را بر روی این گوشی آزمایش کرده است و مشخص نیست که آیا این گوشی دو نسخه خواهد داشت یا سامسونگ در تلاش برای یافتن پردازنده‌ی متناسب است.

به علاوه این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم خواهد بود و باتری آن همان طور که می‌توان پیش‌بینی کرد غیر قابل تعویض است. همچنین گوشی جدید سامسونگ دارای درگاه افزایش حافظه از طریق حافظه‌های میکرو اس‌دی بوده و مجهز به صفحه‌نمایش از نوع OLED خواهد شد؛ چرا که این فناوری فقط در این نوع صفحات نمایش وجود دارد.

به نظر می‌رسد این پروژه دی ماه امسال آماده‌ی معرفی خواهد بود و ممکن است سامسونگ در مورد آن در کنفرانس جهانی موبایل، MWC، صحبت کند یا حتی زودتر از آن طی کنفرانسی جدا این گوشی جدید را معرفی کند.

نظر شما چیست؟ آیا استفاده از این فناوری را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات