سامسونگ قابلیت حذف نرم افزارهای پیش فرض گوشی‌های خود را به کاربران چینی می‌دهد

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این در زومیت خواندید که یک موسسه حمایت از مصرف کننده در چین از سامسونگ و اوپو به دلیل نصب نرم افزارهای پیش فرض زیاد در گوشی‌هایشان شکایت کرده بود. حالا سامسونگ در نظر دارد تا به کاربران چینی اجازه دهد تا نرم افزارهای پیش فرضی که به آن‌ها نیازی ندارند، پاک کنند.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد تا پچ‌هایی را برای دانلود در اختیار مشتریان بگذارد تا آن‌ها را قادر سازد نرم‌افزارهای پیش فرض را حذف کنند ولی به نظر می‌رسد از نظر موسسه حمایت از مصرف کنندگان شانگهای در چین این هم کافی نیست تا از طرح دعوی در دادگاه منصرف شوند.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

کاربران چینی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ  قادر خواهند بود تا نرم‌افزارهای از پیش نصب شده روی این گوشی‌ها را حذف کنند چرا که سامسونگ در نظر دارد تا پچ نرم افزاری را از ماه آینده برای انجام این کار ارائه دهد.

 سامسونگ اعلام کرده است که قابلیت حذف نرم افزارهای پیش فرض را حتی در گلکسی اس ۶ و گلکسی اس۶ اج به مشتریان چینی خواهد داد. پیش از این موسسه حمایت از مصرف کننده شانگهای در چین اعلام کرده بود که از ۴۴ نرم‌افزاری که بطور پیش فرض بر روی گلکسی نوت ۳ نصب است، فقط ۲۴ تای آنها برای استفاده از این گوشی هوشمند نیاز است و مابقی فقط فضای ذخیره‌سازی کاربر را محدودتر کرده و ترافیک دیتای بیشتری را به کاربر تحمیل می‌کنند.

با توجه به این که سامسونگ در کشور چین در این زمینه تحت فشار است، بعید به نظر می‌رسد که شاهد ارائه این پچ‌ها در سایر کشورهای دنیا باشیم. به نظر شما آیا سامسونگ این پچ‌ها را باید به سایر مشتریانش در کشورهای دیگر دنیا هم ارائه کند یا نیازی به حذف نرم‌افزارهای پیش فرض نمی‌بینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات