تلفن وان +E9 اچ تی سی به صورت رسمی وارد بازار کشور شد

یک‌شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اچ‌تی‌سی تلفن هوشمند +HTC One E9 را از امروز در ایران عرضه می‌کند. در کنار امکانات متنوع، این گوشی به گونه‌ای طراحی شده تا نیازهای آن دسته از مشتریانی را تامین کند که احتیاج به ابزاری قدرتمند با قیمتی معقول دارند.
تبلیغات

نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت:

ما معتقدیم که در راستای تعهد به نوآوری و طراحی خلاق، به روز ترین تکنولوژی‌ها را با بهترین سخت افزارها برای تجربه ای بی بدیل ترکیب کرده‌ایم. در وان E9 پلاس، جدیدترین عضو خانواده HTC One، طراحی برازنده و قابلیت های حرفه ای را با قیمت پایین تری جمع‌آوری کرده ایم تا تعداد زیادی از بهترین امکانات‌مان از صفحه‌نمایش بزرگ و لوکس تا دوربین حرفه ای با کیفیت بالا را به مخاطبین بیشتری ارائه دهیم.

با صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی که رنگ ها را شفاف و جزییات را واضح نمایش می‌دهد، شما می‌توانید به راحتی در بازی های مورد علاقه و یا فیلم های سینمایی محبوب تان غرق شوید. در کنار صفحه‌نمایش خوب، بلندگوهای دوقلو در جلوی دستگاه و HTC BoomSound و کیفیت صدای Dolby در +HTC One E9 صدایی غنی و عالی را برای لذت بردن از این گوشی فراهم کرده است.

htc one e9 plus

این تلفن به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اصلی تجهیز شده که به شما این امکان را می دهد تا عکس هایی خیره‌کننده بگیرید و لحظه ها را با تمامی جزییاتش ثبت کنید.عکس‌ها و فیلم‌هایی که از لحظه‌های مورد علاقه‌تان، با وضوح بالا ثبت و ذخیره کرده‌اید را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

به علاوه، دوربین جلویی با زاویه دید وسیع و تکنولوژی UltraPixel، عکس‌هایی شفاف‌تر و واضح‌تر رابه خصوص در نور کم ثبت می‌کند.

سنس 7

وان E9 پلاس امکانات زیادی برای بهتر شدن کیفیت عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد. رابط کاربریHTC Sense 7 با نرم‌افزار EYE Experience عکاسی خلاقانه را راحت کرده است. دسته‌ای از امکانات ویرایش عکس از جمله قاب‌های مختلف، ویرایش های متفاوت عکس و قابلیت های زیادی که بوسیله آنها به هر عکس جلوه‌ی هنری منحصر به خودتان بدهید. اپلیکیشن Zoe، به صورت خودکار ویدیویی از مجموعه عکس‌های شما می‌سازد و شما می‌توانید برای این ویدیو موسیقی متن انتخاب کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها هم عکس‌های مرتبط خود را به این مجموعه اضافه کنند و مجموعه ی هیجان‌انگیزی را خلق کنید.

HTC One E9+ به شما قدرت کنترل همه امکانات را می‌دهد. Sense 7 قابلیت بالایی در شخصی‌سازی دارد. این رابط کاربری می‌تواند تصاویر شما را آنالیز کرده و بر اساس آن رنگ زمینه، تم رنگ‌ها و حال و هوای اپلیکیشن‌های شما را تغییر دهد.

در لایه‌ی زیرین این امکانات پیشرفته، در گوشی وان +E9 از تراشه هشت هسته‌ای Helio X10 مدیاتک با فرکانس ۲ گیگاهرتز استفاده شده که اجرای همزمان چند اپلیکیشن و چند وظیفگی را ممکن می‌سازد.

عرضه‌ی عمومی

این گوشی در رنگ های طلایی-صورتی کلاسیک، طلایی-خاکستری و طلایی-قرمز در بازار ایران عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات