ظاهرا پردازنده‌ی اسنپدراگون 820 نیز مانند اسنپدراگون 810 گرم خواهد شد!

شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار خبر داغ شدن پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بسیاری از کاربران برای خرید گوشی جدید در انتظار معرفی گوشی‌ها با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بودند. اما به نظر می‌رسد این مشکل در پردازنده‌ی جدید کوالکام نیز برطرف نخواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

Ricciolo که فاش کننده‌ای نسبتا تازه کار است در حساب کاربری توییتر خود بیان کرده است که مشکل داغ شدن پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ در اسنپدراگون ۸۲۰ نیز برطرف نخواهد شد و برای رفع آن باید منتظر اسنپدراگون ۸۳۰ بمانیم.

Ricciolo به طور مشخص در تویت خود بیان کرده است که در زمینه‌ی گرم شدن دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ و ۸۲۰ تفاوتی ندارند. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰ کوالکام نیز تا سه ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار نخواهد شد.

بنابر گفته‌ی یک تحلیل‌گر چینی، پن جیوتانگ، کوالکام از آذر ماه سال جاری پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ خود را عرضه می‌کند و اولین گوشی که از این پردازنده استفاده خواهد کرد، شیائومی می ۵ پلاس خواهد بود.

اسنپدراگون ۸۲۰ از هسته‌های جدید ۶۴ بیتی ساخت کوالکام بهره می‌برد. این هسته‌ها که با نام Kyro شناخته می‌شوند دارای فرکانس حداکثری ۳ گیگاهرتز خواهند بود.

هنوز خیلی زود است که در باره‌ی گرم شدن بیش از حد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ اظهار نظر کرد و ممکن است این شایعات توسط رقبای کوالکام و در راستای تخریب این شرکت تولید شده‌ باشند.

ریکولو شاهدی بر ادعای خود ندارد و این اولین خبری است که از داغ شدن اسنپدراگون ۸۲۰ می‌شنویم. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده بازخوردها نسبت به این خبر چگونه خواهد بود و چه اخبار جدیدی در این باره منتشر خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات