ابزار جدید فیسبوک امکان اولویت‌بندی فید خبری را به کاربران می‌دهد

جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
فیسبوک با ایجاد تغییراتی به کاربران اجازه می‌دهد تا ترتیب نمایش فید خبری خود را اولویت بندی کنند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

غول شبکه‌های اجتماعی روز پنجشنبه اعلام کرد که کاربران می‌توانند از طریق بخش تنظیمات، ترتیب نمایش فید خبری خود را تغییر داده و اولویت‌بندی کنند.

در گذشته خود فیسبوک با استفاده از الگوریتم رده‌بندی، براساس آن که با چه کسی ارتباط بیشتری دارید، فید شما را اولویت‌بندی می‌کرد. ابزار اولویت‌بندی فید خبری بروز شده، به شما اجازه می‌دهد تا خبرهای فرد، گروه یا صفحه‌ای را اولویت دهید و در نتیجه خبرهای مربوط به آن‌ها در قسمت ابتدایی صفحه نمایش داده شوند.

فیسبوک در پستی دلیل تغییرات ایجاد شده را این‌گونه بیان می‌کند:

هدف از فید خبری، نشان دادن موضوعاتی است که بیشترین اهمیت را برای شما دارند. ما می‌دانیم که بهترین شخص برای تشخیص میزان این اهمیت خود کاربران هستند و به این دلیل اکنون می‌توانید موضوعات را اولویت‌بندی کنید و موضوعات مد نظر خود را در رده‌ی بالایی از اولویت قرار دهید.

ابزار اولویت‌بندی فید خبری در قسمت تنظیمات فیسبوک قرار گرفته‌ و کاربر در هر زمانی می‌تواند به آن مراجعه کرده و اولویت‌ها را تغییر دهد.

فیسبوک اخیراً تغییراتی در ویژگی‌های خود ایجاد کرده است. از تغییرات کوچک در لوگوی این شبکه‌ی اجتماعی تا تغییرات در نحوه‌ی نمایش ویدئوها در فید خبری، همگی اقدامات کوچکی هستند که فیسبوک برای بهبود تجربه‌ی کاربران انجام داده است.

همچنین این شبکه‌ی اجتماعی در راستای ادامه‌ی رقابت خود با یوتیوب، آزمایش ویژگی جدید مرتبط با ویدئوهای تبلیغاتی را نیز در هفته‌ی گذشته آغاز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات