ILY تلفن مخصوص کودکان

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اخیراً استارت‌آپی به نام Insensi ایده‌ی خود را برای تولید تلفن مخصوص کودکان پیاده سازی کرده است. این تلفن که ILY نام دارد تنها می‌توان با آن تماس ویدیویی با اعضای خانواده برقرار کرده و همچنین تصاویری را به آن‌ها ارسال کرد.
تبلیغات

امروزه با پیشرفت بسیار سریع تکنولوژی، نگرانی بیشتر خانواده‌ها برای استفاده کودکانشان از تلفن‌هوشمند نیز افزایش یافته است. از این‌رو هنوز بسیاری از خانواده‌ها اجازه‌ی استفاده از گوشی‌ها و تبلت‌ها را به کودکان خود نمی‌دهند. اخیراً استارت‌آپی به نام Insensi با ارائه‌ی ایده‌ای، نگرانی این دسته از خانواده‌ها را برطرف کرده است.

ILY نام تلفن مخصوص کودکان است که اگرچه می‌توان از آن به عنوان یک تلفن‌هوشمند یاد کرد، اما برخی امکانات آن به دلیل استفاده‌ی کودکان محدود شده است. کودکان به واسطه‌ی این تلفن تنها می‌توانند با اعضای خانواده تماس ویدئویی و صوتی برقرار کنند و همچنین قابلیت ارسال عکس نیز فراهم شده است. به منظور استفاده‌ی آسان کودکان، در صفحه‌ی اصلی این تلفن می‌توان مخاطبان را اضافه کرده تا بتوان به آسانی با یک کلیک کردن تماس را برقرار کرد. 

تمامی تماس‌ها به واسطه‌ی وای‌فای یا سیم کارت قابل برقرار‌شدن هستند. در این تلفن اپلیکیشنی به منظور نقاشی تعبیه شده که کودکان پس از نقاشی‌کردن می‌توانند فایل آن را به والدین خود بفرستند. البته در این تلفن هیچ‌گونه مرورگری برای دسترسی به اینترنت فراهم نشده است. قیمت این دستگاه ۲۰۰ دلار بوده و می‌توان از هم اکنون پیش سفارشات را ثبت کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات