جنرال موتورز تکنولوژی بروزرسانی ابری را برای خودروهای خود توسعه می‌دهد

جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اخیراً جنرال موتورز استفاده از کارپلی و اندروید اتو در خودروهای خود از جمله بیوک و GMC را تأیید کرده است. حال این کمپانی در فکر توسعه‌ی تکنولوژی جدیدی به منظور دریافت بروزرسانی‌های خودرو از طریق کلاد یا سرویس‌های ابری است.
تبلیغات

استفاده از کار پلی و اندروید اتو در خودروها یکی از قابلیت‌های جالب و بسیار کاربردی است. جنرال موتورز نیز جزء کمپانی‌هایی است که از بکار بردن چنین قابلیتی در خودروهای خود غفلت نکرده و قصد استفاده از آن در خودروهای بیوک و GMS را نیز دارد. اما این کمپانی تنها به این قابلیت بسنده نکرده و قصد دارد ویژگی کاربردی دیگری را برای ادغام با چنین سرویس‌هایی توسعه دهد. 

روز چهارشنبه مارک رئوس مدیر ارشد توسعه‌ی محصولات جهانی جنرال موتورز اعلام کرد که این کمپانی در حال کار بر روی تکنولوژی جدیدی است که به خودروها این امکان را می‌دهد تا بروزرسانی‌های نرم‌افزاری را از طریق کلاد یا سرویس‌های ابری دریافت کنند. البته رئوس تاریخ دقیقی از عرضه‌ی این تکنولوژی اعلام نکرده است. در حال حاضر خودروهای این کمپانی بروزرسانی‌ها را از اکو سیستم جامع خود جنرال موتورز در نمایندگی‌ها دریافت می‌کنند که ممکن است برای برخی افراد زحمت زیادی داشته باشد. اما حال با توسعه‌ی تکنولوژی جدید، دیگر این روش بکار برده نخواهد شد.

تسلا جزء کمپانی‌هایی است که به استفاده از تکنولوژی کلاد شهرت دارد. این کمپانی در خودروهای سری S چنین تکنولوژی را توسعه داده که ویژگی‌های جدید و بروزرسانی‌های امنیتی را به طور بی سیم از منابع ابری دریافت می‌کند. از این‌رو انتظار می‌رود این تکنولوژی در خودروهای جنرال موتورز نیز به زودی مشاهده شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات