تسلا موتورز؛ باهوش‌ترین کمپانی در سال 2015 از نگاه MIT

پنج‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
دانشگاه MIT هرساله لیست ۵۰ تایی از باهوش‌ترین کمپانی‌های سال را منتشر می‌کند. امسال کمپانی تسلا موتورز در صدر این جدول قرار گرفته که در مقایسه با رتبه‌ی دوم سال گذشته، پیشرفت چشمگیری داشته است.
تبلیغات

در طول زمان شرکت‌ها افت و خیز فراوانی دارند؛ گهی زین به پشت و گهی پشت به زین. در این بین مواردی هستند که با ایده‌های خارق العاده‌ی خود باعث ترقی و ارتقا کمپانی خود می‌شوند. 

دانشگاه MIT هر ساله لیستی از شرکت‌های برتر در زمینه‌ی فناوری را منتشر می‌کند که این شرکت‌ها بر اساس میزان هوشمندی تکنولوژی‌ها رده‌بندی می‌شوند. امسال نیز زمانی که محققان این دانشگاه در حال بررسی شرکت‌های فناوری بودند، توانستند شرکت‌هایی که ایده‌های بزرگ و جالبی دارند را رتبه بندی کنند. در این لیست شرکت‌ها به منظور دریافت رتبه‌ی خود، باید تکنولوژی‌ها و نوآوری‌های کارآمد و جاه‌طلبانه‌ای داشته باشند.

شرکت تسلا موتورز امسال رتبه‌ی اول را از آنِ خود کرده که این کمپانی در سال گذشته رتبه‌ی دوم را دریافت کرده بود. از دیگر کمپانی‌های سرشناس دنیای تکنولوژی می‌توان به مایکروسافت با رتبه‌ی چهل و هشتم، گوگل  با رتبه‌ی دوازدهم و اپل در رتبه‌ی شانزدهم اشاره کرد. 

MIT در خصوص مایکروسافت گفت:

فناوری واقعیت افزوده‌ی هولولنز مایکروسافت نشان دهنده‌ی جاه طلبی مدیرعامل این کمپانی است و از این‌رو امسال ۱۳ درصد افزایش درآمد دارد.

لیست زیر شامل تمامی ۵۰ کمپانی باهوش منتخب در سال ۲۰۱۵ است:

MM
Capture
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات