عملکرد بهتر سرویس جستجوی ویدیوی Bing پس از ارتقاء اخیر در مقایسه با گوگل

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
شاید هیچگاه سرویسی نتواند یوتیوب را به زیر بکشد، اما مایکروسافت به جای رقابت مستقیم با این سرویس، جستجوی ویدیوی سرویس Bing را بهبود داده است؛ بطوریکه با یکبار استفاده از سرویس جستجوی ویدیوی بینگ، به قابلیت‌های خاص آن پی خواهید برد.
تبلیغات

مایکروسافت اخیراً سرویس جستجوی ویدیوی خود را بهبود داده و با ایجاد تغییراتی بنیادی در آن، این سرویس جستجو را بسیار دوست داشتنی و کاربردی کرده است. با استفاده از سرویس جدید جستجوی بینگ می‌توان ویدیوها را مستقیماً از صفحه‌ی نتایج مرور کرد. همچنین در صفحه‌ی نتایج نمایی بزرگ از ویدیو در کنار اطلاعات تکمیلی نظیر نام و سایر اطلاعات آن نمایش داده می‌شود.

یکی از قابلیت‌های جالب این سرویس، امکان فیلتر کردن منابع مورد جستجو به همراه رزولوشن‌ ویدیوی مورد نظر در کنار شمار دیگری از فیلترها است. این سرویس جستجو علاوه بر یوتیوب، نتایج را از سایر سرویس‌های ویدیویی نیز نمایش می‌دهد.

می‌توان به جرأت گفت که سرویس جستجوی ویدیو در بینگ با سرویس جستجوی یوتیوب برابری کرده و حتی از آن بهتر است. علاوه بر موارد ذکر شده، هم‌اکنون می‌توان تعداد بازدید‌های صورت گرفته، تاریخ آپلود و آپلود کننده را نیز مشاهده کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات