فالنیک محصولات اچ‌پی‌ را گارانتی می‌کند

یک‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
در پی نشست خبری که به واسطه شرکت ایران اچ‌پی (فالنیک) در محل برگزاری نمایشگاه برگزار شد، خدمات نوینی از سوی مدیران این شرکت عنوان شد. به گفته‌ی مدیرعامل شرکت فالنیک، شماره تلفن 8363 راه تماس بدون اشغالی برای مشتریان در سراسر کشور است. همچنین به‌صورت تصادفی با یک پنجم مشتریان تماس گرفته می‌شود و نظرشان را در مورد کیفیت خدمات ارائه شده، توسط دفاتر شرکت گرفته می‌شود.
تبلیغات

در بخش دیگر از این نشست خبری محمد ملکی، مشاور مدیرعامل در امور خدمات پس از فروش، از راه‌اندازی مرکزی جهت خدمات و سرویس‌های پس از فروش محصولات  hp و سبد کالایی این کمپانی سخن گفت. وی در این باره گفت: موفق شدیم تا فضای خدماتی خودمان را به صورت فیزیکی افزایش دهیم و برای خدمات بهتر از کارشناسانی استفاده کردیم که در حیطه فعالیتشان جزو نخبگان محسوب می‌شوند و این امر موجب می‌شود تا بتوانیم خدماتمان را تا سطح عالی ارتقا دهیم.

ملکی در خصوص تعمیرات و تعویضات قطعات گفت: در بخش سرور و تجهیزات شبکه، از پیکربندی دستگاه‌های شروع می‌کنیم و مد کانفیگی که مدنظر مشتری باشد همان محصول با بهترین کیفیت آماده و ارسال می‌شود.

در بخش چاپ و تصویرسازی، کامپیوترهای شخصی، تعمیر بردهای الکتریکی، بازیابی اطلاعات و راه‌کارهای انفورماتیک نیز همانند خود کمپانی اچ‌پی عمل می‌کنیم. به این شکل که درصورت نیاز برای تعویض قطعات از محصولات اورجینال که در انبار داریم استفاده می‌کنیم همچنین درصورتی‌که مشتری نتواند محصولش را به مرکز گارانتی بیاورد متخصصان ما می‌توانند بعضی از تعمیرات را در محل انجام دهند.

ملکی در ادامه صحبت‌هایش به گارانتی تمام محصولات hp اشاره کرد و افزود:

برای ما مهم نیست که از کجا محصولات اچ‌پی تهیه کرده‌اید، گارنتی ایران اچ‌پی به دو شکل ساده و پکیج‌ طلایی ارائه می‌شود، گارانتی ساده به شکل متدوال است که غالبا با خرید محصول انجام می‌شود. در بخش دوم مشتریان می‌توانند با خرید گارانتی طلایی از خدمات گارنتی ساده به‌همراه بیمه که شامل نوسان برق، شکستگی و رطوبت و ... می‌شود نیز استفاده کنند.

در نهایت تمام مشتریانی که محصولات hp را در خانه یا محل کار دارند اما گارانتی ایران hp را ندارند می‌توانند در صورت خرابی محصولشان با پرداخت هزینه جزئی محصولشان را گارنتی کنند و از خدمات پس‌از فروش این شرکت استفاده کنند. ملکی در پایان صحبت‌هایشان به جدیدترین سرویس شرکت یعنی عودت تا 24 ساعت اشاره کرد و گفت:

خریداران می‌توانند هر محصولی که از ایران hp خریداری کرده‌اند را درهرصورتی حتی نپسندیدن تا 24 ساعت پس از خرید به محل خرید برگردانند و مبلغ خود را پس بگیرند حتی اگر آن را بازکرده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات