Which Phone: سرویس جدید گوگل برای خرید گوشی های اندرویدی

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
تنوع گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار، انتخای گزینه‌ی مناسب برای خرید را مشکل ساخته است. اخیرا گوگل سرویس جدیدی تحت عنوان Which Phone را به منظور راهنمای خرید گوشی‌های اندوریدی راه‌اندازی کرده که کاربران می‌توانند قبل از خرید از توصیه‌ها و پیشنهادات این سرویس بهره‌مند شوند.
تبلیغات

احتمالا تا به حال شاهد افراد زیادی بوده‌اید که تصمیم به خرید گوشی اندرویدی گرفته باشند اما از طرفی، سوالاتی در ذهن داشته که یا جواب مشخصی برای آن‌ها پیدا نکرده یا به‌واسطه پاسخ‌های ناشیانه فروشنده‌های موبایل، به اشتباه افتاده باشند. بی‌شک با وجود انواع مختلف و متنوع تلفن‌های هوشمند، انتخاب و خرید یکی از آنها کار ساده‌ای نیست. به دلیل تنوع گوشی‌های هوشمند، یافتن گوشی که بتواند بهترین انتخاب شما در انجام امور شخصی و کاری باشد قدری گیج‌کننده خواهد بود. از این‌رو گوگل با سرویس راهنمای جدید خود تلاش دارد با پر رنگ کردن ویژگی‌های مورد نیاز یک گوشی همراه برای کاربردی‌های تجاری و شخصی به بررسی انواع مختلف گوشی‌های هوشمند و همچنین امکانات متنوع آنها از این منظر بپردازد. 

گوگل سرویس راهنمای جدیدی با نام Which Phone راه اندازی کرده که پاسخ‌گوی سئوالات کاربران حین خرید گوشی‌های مختلف اندرویدی است. در این سرویس ابتدا اولویت‌های مهم کاربر پرسیده می‌شود که در این بین گزینه‌های مختلفی مانند وب‌گردی، عکس برداری و بازی‌ها وجود دارد. این اولویت‌ها به سرویس جدید کمک می‌کند تا گوشی مورد نظر کاربر را سریعا بیابد. پس از مشخص کردن هر اولویت، مرحله‌ی بعدی سئوال‌های جدیدی از جمله سبک بازی مورد علاقه و تعداد تصویرهایی که در طول هفته ثبت می‌کنید، مطرح می‌شود.

برای دستیابی به این سرویس می‌توانید به وب‌سایت اندروید مراجعه کنید. نظر شما در این خصوص چیست؟ سرویس جدید گوگل تا چه حدی برای خرید گوشی‌های اندرویدی کمک می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات