ایسوس قصد تصاحب اچ‌تی‌سی را دارد

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به دنبال افت شدید ارزش سهام اچ‌تی‌سی، حالا فرصت مناسبی است تا شرکت‌های دیگر دست به کار شده و به فکر تصاحب این کمپانی کهنه‌کار دنیای موبایل شوند. در همین راستا رئیس هیئت مدیره‌ی ایسوس نیز ادعا کرده این شرکت به تصاحب اچ‌تی‌سی می‌اندیشد.
تبلیغات

 وقتی هئیت مدیره‌ی ایسوس در نشست سالانه‌ی این شرکت مورد پرسش قرار گرفت که آیا برنامه‌ای برای تصاحب اچ‌تی‌سی دارند یا خیر، پاسخ دادند که در حال تهیه‌ی یک پیشنهاد برای اچ‌تی‌سی هستند.

مدیر مالی شرکت ایسوس نیز در باره‌ی تصاحب اچ‌تی‌سی صحبت کرده است و گفته که ایسوس بر رشد  و پیشرفتِ خود، تمرکز دارد و به توان داخلی خود تکیه کرده است با این حال به تصاحب اچ‌تی‌سی نیز فکر می‌کند. وی همچنین گفته است که شانس کمی برای توافق بین اچ‌تی‌سی و ایسوس وجود دارد.

اچ‌تی‌سی پس از رونمایی از وان ام ۹ با کاهش ۵۰ درصدی ارزش سهام خود روبروی شد و اخبار نیز نشان می‌دهند که وان ام ۹ فروش ضعیف‌تری در مقایسه با ام ۸ و ام ۷ داشته است.

ارزش بازار اچ‌تی‌سی در حال حاضر به ۲ میلیارد دلار رسیده است. در سال ۲۰۱۱ این کمپانی ارزشی معادل ۳۳.۸ میلیارد دلار داشت. اگر ایسوس یا هر شرکت دیگری قصد تصاحب اچ‌تی‌سی را داشته باشد، الان بهترین زمان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات