مدیرعامل سونی موزیک: اپل امروز در کنفرانس WWDC سرویس استریم موسیقی خود را معرفی می کند

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل امروز کنفرانس WWDC 2015 خود را برگزار می‌کند و تا به حال نیز شاهد انتشار اخبار و شایعات مختلفی در خصوص این کنفرانس بودیم. حال مدیر عامل سونی موزیک تایید کرد که اپل امروز سرویس استریم موسیقی خود را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

داگ موریس مدیرعامل سونی موزیک ساعاتی پیش طی مصاحبه‌ای با اعلام اینکه اپل سرویس استریم موسیقی خود را در کنفرانس امروز معرفی می‌کند، گفت:

اپل با کمپانی موریس و وارنر برای نهایی کردن درصد حاصل از درآمد موسیقی خود صحبت کرده است.

انتظار می‌رود اپل سرویس استریم موسیقی خود را با قیمت ۹.۹۹ دلار به صورت ماهانه برای کابران ارائه کند که این سرویس در ابتدا به صورت سه ماهه عرضه خواهد شد. پیش‌نمایش سرویس موسیقی اپل در iOS 8.4 قرار دارد، با این حال انتظار می‌رود از این سرویس در iOS 9 به صورت رسمی رونمایی شود. همچنین در این سرویس یک بررسی کلی روی آیتونز اعمال شده که برخی ایستگاه‌های پخش موسیقی DJها را ارائه می‌دهد. احتمالا تا سال آینده اپل به درآمد مورد نظر حاصل از استریم موسیقی اپل دست خواهد یافت.

sony

داگ موریس مدیرعامل سونی موزیک (در سمت راست)

موریس معتقد است که امروز، نام و شهرت اپل به نقطه‌ی عطفی در صنعت تکنولوژی تبدیل خواهد شد. وی گفت:

 تمایل به مارکتینگ و تبلیغات جزئی از بازار است که اسپاتیفای تا به حال تلاشی در این خصوص به انجام نرسانده است و این آغاز یک لحظه شگفت انگیز در صنعت اپل به حساب می‌آید.

موریس در خصوص این سرویس همچنین گفت:

به چه دلیلی اپل قصد وارد شدن به صنعت موسیقی را دارد؟ این کمپانی ۱۷۸ میلیارد دلار در حساب بانکی و  ۸۰۰  میلیون کارت اعتباری در آیتیونز دارد. اسپاتیفای تا به حال وارد تبلیغات نشده زیرا این موضوع برای آن‌ها سودآور نبود. من حدس می‌زنم که اپل این را ارتقا داده و  فکر می‌کنم که در صنعت موسیقی شاهد تحولاتی خواهیم بود. این یک لحظه شگفت انگیز برای صنعت ماست.

برای مشاهده‌ی جمع‌بندی شایعات و اطلاعات در مورد آنچه که اپل در WWDC 2015 معرفی خواهد کرد می‌توانید به این لینک رجوع کنید. کنفرانس WWDC 2015 امشب ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و با پوشش زنده‌ی این کنفرانس با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات