لنوو تابستان امسال چند گوشی هوشمند از سری موتو و یک ساعت هوشمند معرفی می کند

چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل لنوو در طول یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این کمپانی امسال اولین دستگاه با برند موتورولا را عرضه می‌کند. کمپانی لنوو از سال گذشته همکاری‌هایی را با شرکت موتورولا داشته و امسال قصد دارد اولین محصول مشترک بین دو شرکت را رونمایی کند.
تبلیغات

یانگ یائنگینگ مدیرعامل لنوو در یک نشست مطبوعاتی گفت:

ما چندین طرح برای گوشی هوشمند با برند موتو را آماده کرده‌ایم. بنابراین تابستان امسال شاهد رونمایی از این محصولات که گوشی‌ و ساعت هوشمند هستند، خواهید بود.

گفته‌های مدیرعامل لنوو بیشتر شبیه به منتشر کردن شایعات بی‌اساس است و هیچ یقینی در آن دیده نمی‌شود. بنابراین از این ادعا می‌توان استنباط کرد که کمپانی موتورولا تابستان امسال محصولات جدیدی را معرفی می‌کند. اما برنامه‌های مشترک این دو کمپانی چیست؟ اوایل سال جاری، اُسترلوه مدیرعامل موتورولا در توییتی اعلام کرد که این کمپانی در چرخه تولید محصولات سالانه‌ی خود باقی مانده و تنها تغییراتی بر روی گوشی‌های محبوب از جمله Moto X اعمال خواهد کرد. گوشی Moto X در سپتامبر سال ۲۰۱۴ معرفی شده است.

علاوه بر گوشی‌های تلفن، ساعت‌های هوشمند هم جزو محصولات آتی این کمپانی‌ها است. یانگ در بیانیه‌ی خود به ساعت‌های هوشمند تاکید بسیاری داشته و پیش بینی می‌شود نسل جدید موتو ۳۶۰ تا پایان سال جاری معرفی شود. زمانی که یانگ تصویری را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد، اولین شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص دومین نسل موتو ۳۶۰ شدت گرفت. همکاری این دوشرکت در دنیای رقابتی امروز کاری جالب توجه است که مطمئنا باعث تولید یک گوشی منحصر به فرد خواهد شد. همانطور که می‌دانید کمپانی لنوو یکی از تولید کنندگان دستگاه‌های هوشمند با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب است. هم اکنون با پیوستن موتورولا به این کمپانی مطمئنا برآیند این همکاری، تولید یک گوشی هوشمند با امکاناتی مناسب و قیمت رقابتی خواهد بود.

لنوو در اکتبر سال گذشته شرکت موتورولا را از گوگل خرید و از آن زمان تمایل بیشتری را برای تولید گوشی‌های هوشمند نشان داد که یکی از برنامه‌های مرتبط این کمپانی در حوزه موبایل، برگزاری اولین کنفرانس تکنولوژی خود با نام TechWorld بود؛ لنوو در این کنفرانس چندین طرح مفهومی جالب مانند ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر دوگانه و گوشی هوشمند با صفحه کلید projecting به نمایش گذاشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات