اکسپریا A4 سونی به طور رسمی در ژاپن رونمایی شد

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سونی گوشی هوشمند اکسپریا A4 را به طور رسمی در ژاپن تحت اپراتور مخابراتی NTT Docomo معرفی کرد. از آنجا که این گوشی دارای شماره مدل SO-04G است، به نظر می‌رسد نسخه‌ی کامپکت گوشی اکسپریا زد ۴ باشد.
تبلیغات

پیش از این کمپانی سونی، گوشی اکسپریا A2 را که دارای شماره مدل SO-04F است معرفی کرد؛ این گوشی نسخه‌ی کامپکت اکسپریا زد ۳ بود. سایت رسمی اپراتور مخابراتی NTT Docomo، دو گوشی اکسپریا زد ۴ و اکسپریا A4 را کنار هم در یک لیست به نمایش در آورده که تمامی این موارد، دلایلی برای نسخه‌ی کامپکت بودن گوشی اکسپریا A4 است.

Sony-Xperia-A4 2
Sony-Xperia-A4 1
Sony-Xperia-A4 3

گوشی اکسپریا A4 همانند گوشی کامپکت زد ۳، دارای صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با رزولوشن 720p و به همراه تکنولوژی Triluminous است. با کمک تکنولوژی تریلومینوس امکان نمایش تصاویر با رنگ و لعاب واقعی و همان طور که چشم‌های ما باید ببینند، فراهم می‌شود. در این روش حتی قابلیت بهبود نمایش در انواع رنگ‌های قرمز، سبز و آبی به وجود می‌آید و کیفیت تصاویر در این نمونه‌ها بهبود خواهد داشت. علاوه بر این، اکسپریا A4 دارای پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۱ است که این اطمینان را می‌دهد اکسپریا A4 نسخه‌ی مخصوص اپراتور مخابراتی و کامپکت زد ۴ است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دو گیگا بایت حافظه‌ی رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی و دوربین ۲۰.۷ مگا پیکسلی اشاره کرد. این دوربین تا به حال در تمامی گوشی‌های پرچمدار سونی از زمان معرفی اکسپریا زد ۱ وجود دارد. نکته‌ی قابل توجه درباره اکسپریا A4، نسخه‌ی سیستم عامل آن است؛ این گوشی دارای نسخه‌ی ۵.۰ آبنبات چوبی است، اگرچه نسخه‌ی کامپکت زد ۳ نیز این بروزرسانی را دریافت کرده است.

تصاویری که در سایت اپراتور مخابراتی NTT Docomo از این گوشی به نمایش درآمده، نمایانگر قاب پلاستیکی مات اکسپریا A4 است. البته نسخه‌ی کامپکت اکسپریا زد ۳ به قاب شیشه‌ای مجهز شده بود. ابعاد این گوشی ۱۲۸ در ۶۶ در ۹.۱ میلی متر است، نسخه‌ی کامپکت اکسپریا زد ۳ دارای ابعاد ۱۲۷.۳ در ۶۴.۹ در ۸.۶ میلی متر بود. وزن آن نیز برابر ۱۲۹ گرم و ظرفیت باتری آن ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت است. پیش سفارش گوشی اکسپریا A4 شروع شده و در اواسط ماه ژوئن عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات