ثبت نام بیش از 3.7 میلیون کاربر در ویندوز اینسایدر

یک‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
برنامه‌ی ویندوز اینسایدر این امکان را در اختیار کاربران و علاقمندان به ویندوز 10 قرار می‌دهد تا جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت را روی گوشی‌های‌هوشمند خود مورد استفاده قرار دهند. هفته‌ی گذشته مایکروسافت در جریان برگزاری بیلد 2015 به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر 3.7 میلیون نفر در برنامه‌ی ویندوز اینسایدر شرکت کرده‌اند.
تبلیغات

بر اساس گزارش مایکروسافت، تاکنون 3.7 میلیون نفر در برنامه‌ی ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده‌اند تا از ویندوز 10 برای موبایل در گوشی‌های هوشمندشان استفاده کنند. چند ماه پیش این برنامه تنها 2 میلیون نفر کاربر داشت که این موضوع نشان‌ دهنده‌ی سرعت پیشرفت این برنامه و محبوبیت ویندوز 10 برای موبایل است.

مایکروسافت بصورت جدی در حال دریافت بازخورد کاربران و بهبود نسل جدید سیستم عامل خود برای ابزار‌های موبایل است. نزدیک به 4 میلیون نفر در برنامه‌ی آزمایشی ارائه‌ی ویندوز 10 برای موبایل شرکت کرده‌اند و از این‌رو می‌توان این تعداد از کاربران را برای دریافت بازخورد و نقاط ضعف و قوت بسیار مفید خواند.

شنیده‌ها حاکی است افرادی که در ویندوز اینسایدر ثبت نام کرده‌‌اند، بصورت مستمر بروزرسانی‌هایی را دریافت خواهند کرد که در نهایت، نسخه‌ی نهایی برای عرضه به تولیدکنندگان و کاربران آماده شود. یقینا با طولانی‌تر شدن زمان عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل، میزان باخورد دریافت شده نیز بیشتر بوده و سیستم‌عامل بهتری منتشر خواهد شد. مایکروسافت امیدوار است تا با ایجاد تغییرات مدنظر کاربران، ویندوز 10 برای موبایل را در بهترین حالت ممکن عرضه کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات