ویندوز 10 احتمالا ابزاری برای اجرای اپلیکیشن‌های اندروید خواهد داشت

چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
دیروز اخباری از مایکروسافت منتشر شد که قرار است به‌زودی اپلیکیشن‌های اندروید به ویندوز 10 بیایند و این موضوع در کنفرانس بیلد مایکروسافت اعلام خواهد شد. اکنون تام وارن یکی از مسئولان مایکروسافت می‌گوید «این موضوع دقیقاً آنطور که فکر می‌کنید نیست».
تبلیغات

دیروز از پل تاروت، یکی از وبلاگ‌نویسنام مشهور و دنبال کننده اخبار مربوط به مایکروسافت، درباره ورود اپلیکیشن‌های اندروید به ویندوزفون نقل شده بود:

مایکروسافت به احتمال زیاد همین هفته توانایی اجرای اپلیکیشن‌های اندروید را روی ویندوز ۱۰ گوشی‌ها، تبلت‌ها و پی‌سی‌ها اعلام خواهد کرد.

ظاهرا این گفته اساس و پایه‌ای ندارد و بر طبق شایعات زیادی که در این موضوع وجود دارد، ساخته شده است. در طول سال‌های گذشته اخبار زیادی از کار مایکروسافت روی فراهم کردن شرایط اجرای برنامه‌های اندروید درون ویندوز منتشر شده است.

اکنون تام وارن، یکی از مسئولان مایکروسافت و مدیر وب‌سایت ورج در توییتی گفته که این شایعه آنطور که دوست‌داران مایکروسافت و اندروید فکر می‌کنند، حقیقت ندارد.

طرفداران ویندوز انقدر درباره «اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز 10» هیجان زده نشوید. این موضوع آنطوری نیست که فکر می‌کنید. فردا همه چیز را توضیح خواهیم داد.

بنابراین گفته جدید، احتمالا مایکروسافت در کنفرانس بیلد قصد دارد ابزاری را معرفی کند که پورت شدن اپلیکیشن‌های اندروید درون ویندوز ۱۰ را آسان خواهد کرد اما کاملاً اجرای برنامه‌های اندروید در ویندوز ۱۰ را در سر نمی‌پروراند. تا شروع کنفرانس BUILD مایکروسافت زمان زیادی باقی نمانده است. اخبار این کنفرانس را در زومیت پوشش خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات