هوآوی 26 فروردین ماه تلفن P8 را معرفی می‌کند

پنج‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
در روز‌های اخیر شایعات مختلفی مبنی بر احتمال معرفی رسمی گوشی‌هوشمند P8 هوآوی در روز ۲۶ فروردین ماه به گوش می‌رسد. این کمپانی چینی امروز رسما اعلام کرد که در روز ۲۶ فروردیم ماه در لندن میزبان مراسمی خواهد بود که احتمالا اختصاص به معرفی P8 خواهد داشت.
تبلیغات

براساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی چینی هوآوی دعوتنامه‌های مربوط به مراسم ۲۶ فروردین ماه خود را ارسال کرده است. این مراسم در روز ۲۶ فروردین ماه و از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ به وقت محلی در شهر لندن برگزار خواهد شد.

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، از دعوتنامه‌های ارسال شده نمی‌توان چیز زیادی را در مورد مراسم و آنچه هوآوی در نظر دارد تا در این مراسم رونمایی کند، فهمید. گمانه‌ها حکایت از این دارد که هوآوی درصدد معرفی رسمی گوشی‌هوشمند جدید خود، P8‌ در این مراسم است. این کمپانی با انتشار اخباری در رابطه با گوشی‌هوشمند خود صفحه‌ی نمایش مقاوم‌تر، دوربین بهتر و همچنین عمر باتری بالاتر گوشی‌هوشمند خود را نوید داده است.

هوآوی در کنگره‌ی جهانی موبایل نیز میزبان مراسمی بود که طی آن هیچ حرفی از گوشی‌هوشمند خود به میان نیاورد و فقط ساعت‌هوشمند اندروید ور خود را معرفی کرد.

انتظار می‌رود هوآوی در P8 از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، سنسور دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۲٫۶۰۰ میلی آمپر ساعتی و تراشه‌ی اختصاصی Kirin 930 استفاده کند. تراشه‌ی هوآوی از وجود هشت هسته‌ی پردازشی بهره می‌برد. ضمنا باید به طراحی یکپارچه‌ی سرامیکی این گوشی‌هوشمند نیز اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات