آموزشگاه کندو برترین آموزشگاه آی تی کشور از ششمین دوره جشنواره ستاره های فناوری شد

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ششمین دور جشنواره ستاره‌های فناوری ایران، اسفندماه امسال باحمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل سالن همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در این مراسم عنوان بهترین آموزشگاه آی تی ایران به آموزشگاه مهندسی کندو اعطا شد.
تبلیغات

در این مراسم، دبیرخانه جشنواره ستاره های فناوری ایران به سبب برگزاری با کیفیت دوره های آموزشی، استفاده از کادر مدیریتی و آموزشی مجرب و همچنین گسترش پرشتاب برگزاری دوره‌های آموزشی IT ، نشان زرین ستاره های فناوری و عنوان بهترین آموزشگاه آی تی ایران را به آموزشگاه مهندسی کندو اعطا شد.

آموزشگاه مهندسی کندو فعالیت خود را با در اختیار گرفتن انحصاری کلیه‌ی فعالیتهای آموزشی و همچنین فضاهای آموزشی، کادر هیات علمی و پرسنل موسسه سایبرتک در زمینه آموزش‌های تخصصی شبکه مایکروسافت و سیسکو آغاز کرده و از ابتدای فعالیت تاکنون با ظرفیت پذیرش بیش از 1500 دانشجو در روز و برخورداری از مجهزترین لابراتوارهای آموزشی توانسته نام خود را بعنوان بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه آی تی کشور مطرح کند.

کندو

مهندس وکیلی مدیرعامل این آموزشگاه در بیان برنامه ها و اهداف این موسسه گفت:

خوشبختانه با گسترش نفوذ فناوری اطلاعات در جامعه ی امروز، نیاز به استفاده از متخصصان آموزش دیده در این حوزه رشد بالایی پیدا کرده است. در این راستا مجموعه ی کندو در سال 94 تلاش دارد تا با افزایش ظرفیت پذیرش روزانه خود به بیش از 3000 نفر در روز و همچنین اعطای نمایندگی به 23 شهر کشور در وهله ی اول، نقشی بسزا در آموزش دانشپذیران این حوزه ایفا نماید. همچنین در سال 1393 با همکاری گسترده‌ای که با سازمان‌ها و صنایع داشتیم، زمینه اشتغال بیش از 2000 نفر از فارغ التحصیلان مجموعه کندو را فراهم کردیم. همچنین با برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد در سال 1394 نیز رشد چشگیری را تجربه خواهد کرد.

یکی دیگر از ابتکارات این مجموعه برگزاری منظم کمپ‌های آموزش فشرده در ایام نوروز بوده که با تجربه اندوخته از سالیان پیش و با الگوبرداری از آکادمی‌های بین المللی، از روز سوم نوروز 1394 با طیف وسیعی از آموزش‌های تخصصی در خدمت دانش‌پذیران عزیز خواهیم بود.

لذا متقاضیان جهت دریافت مشاوره و ثبت نام می‌توانند همه روزه از ساعت 8 الی 20 با شماره های 02143810 و 02166176417 تماس حاصل کرده یا به آدرس www.CanDo.ac مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات