نگاهی به آمار اینترنت، موبایل و شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۴

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موسسه‌ی بازاریابی We Are Social هر سال گزارشی در مورد آمار مربوط به شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و موبایل منتشر می‌کند. این آژانس آمار مربوط به سال ۲۰۱۴ میلادی را منتشر کرده که گویای تغییراتی جالبی در مورد حوزه‌های مذکور است.
تبلیغات

گزارش ۳۷۶ صفحه‌ای We Are Social آمار و اطلاعات مربوط به استفاده از شبکه‌های اجتماعی، اینترنت و شبکه‌ی موبایل را به بهترین شکل ممکن و بهره‌گیری از اشکال و نمودارها نمایش می‌دهد. در واقع این آژانس تبلیغاتی تغییرات در شبکه‌های اجتماعی را به بهترین شکل ممکن رصد کرده و آن را در قالب گزارشی منتشر کرده است که می‌توان آمار مربوطه را به تفکیک مناطق جغرافیایی مشاهده کرد.

براساس گزارش جدید این کمپانی، سال ۲۰۱۴ بیش از ۵۰۰ میلیون نفر به تعداد کاربران شبکه‌ی جهانی اینترنت افزوده شده است و در مجموع سه میلیارد نفر از ساکنان کره‌ی خاکی آنلاین هستند. همچنین نیمی از جمعیت کره‌ی زمین در حال حاضر از شبکه‌ی موبایل استفاده می‌کنند. در طول ۱۲ ماه سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۸۵ میلیون مشترک به میزان پیشین کاربران افزوده شده است.

InternetInt

براساس این گزارش استفاده از شبکه‌های اجتماعی روی گجت‌های موبایل سال ۲۰۱۴ میلادی در مقایسه با سال پیش از آن ۲۳ درصد افزایش یافته است. یکی از اسلاید‌های جالب در گزارش مورد نظر، تصویر زیر است که استفاده از اینترنت، موبایل و شبکه‌های اجتماعی را به تفکیک موقعیت جغرافیایی ترسیم کرده است. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، تعداد کاربران در شرق آسیا به نسبت سایر مناطق بسیار زیادتر است.

در صورتی که دوست دارید اطلاعات بیشتری از این گزارش ۳۷۶ صفحه‌ای کسب کنید، می‌توانید گزارش کامل را در ادامه مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات