بدنه‌ی فلزی گلکسی اس 6 لو رفت

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
چند روزی است که شایعات پیرامون گلکسی اس ۶، پرچمدار سال آینده‌ی سامسونگ شدت گرفته است. پرچمداری که گفته می‌شود به بدنه‌ی فلزی مجهز خواهد بود. در ادامه‌ی مطلب تصاویرِ لورفته از بدنه‌ی فلزی این گوشی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

تا به امروز تصاویری که از گلکسی اس ۶ فاش شده بودند، نه عکس‌هایی اصل بلکه اغلب تصاویری   گرافیکی بودند. اما همه‌ی شایعات به بدنه‌ی تمام فلزی  این گوشی اشاره داشتند. امروز وب‌سایت نو-ور-الس تصاویری از بدنه‌ی فلزی یک گوشی را منتشر کرده که گفته می‌شود مربوط به گلکسی اس ۶ است. اگر این تصاویر حقیقی باشند، سامسونگ پس از سال‌ها تولید گوشی‌های پلاستیکی، قصد دارد این بار پرچمدار خود را با بدنه‌ی تمام فلزی به بازار عرضه کند.

هنوز مشخص نیست که این تصاویر واقعا مربوط به گلکسی اس ۶ باشند اما اگر این‌ها تصاویر واقعی باشند، سامسونگ گام بزرگی را برای بهبود کیفیت ساخت گوشی هوشمند بعدی خود برداشته است.

galaxy s6 metal

چندی پیش شایعه شد که پرچمدار بعدی سامسونگ در دو نسخه‌ی S6 و S6 Edge روانه‌ی بازار می‌شود. در مدل منحنی شکل از صفحه نمایش OLED خمیده استفاده می‌شود تا به لبه‌ی نمایشگر انحنا داده شود.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۶ همچون گذشته در دو نسخه و با دو پردازنده‌ی Snapdragon 810 و Exynos 7 Octa تولید شود. هر دو پردازنده قادر به اجرای دستورات ۶۴ بیتی خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات