سامسونگ ۱۲ بهمن ماه سرویس ChatOn را تعطیل می‌کند

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش سامسونگ به سایت ورج گفته بود که سرویس پیام‌رسان ChatOn متعلق به این کمپانی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اما اینطور که پیدا است شرکت کره‌ای به کلی از این سرویس پیام‌رسان نامید شده و می‌خواهد به‌زودی آن را تعطیل کند.
تبلیغات

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده که اول فوریه سرویس پیام‌رسان ChatOn را در همه کشور‌ها به غیر از آمریکا تعطیل خواهد کرد. سامسونگ این موضوع را اعلام کرده تا کاربران این سرویس پیش از اول فوریه و روز تعطیلی این سرویس، بتوانند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنند.

پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که ChatOn نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر دارد اما مشخص است که این موضوع حقیقت ندارد و بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ از این سرویس پیام‌رسان که به صورت پیش‌فرض روی دستگاه‌ آن‌ها نصب است، استفاده نمی‌کنند و سامسونگ نیز به این موضوع پی برده است.

سامسونگ در مکاتبه‌ای که با سایت انگجت داشته گفته ChatOn تنها تا اول فوریه ۲۰۱۵ در بسیاری از کشور‌ها عمر خواهد داشت، اما در آمریکا با کمی تأخیر تعطیل خواهد شد.

سامسونگ چت‌آن را برای مقابله با سرویس‌های پیام رسانی همچون وایبر، هنگ‌اوتس، واتساپ و ده‌ها سرویس محبوب دیگر عرضه کرد. این کمپانی قصد داشت تا از پتانسیل بالای تعداد مشتریان محصولات گلکسی استفاده کند و سرویس پیام‌رسان خود را میان آن‌ها جا بیاندازد که البته در نهایت با شکست رو‌به‌رو شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات