سونی فیلم «The Interview» را اکران نمی‌کند

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از کش و قوس‌های فراوان و انتشار چندین تهدید از جانب هکرهای سونی پیکچرز که در آخرین مورد تماشاگران «The Interview» را مخاطب قرار داده بود، سونی از تصمیم خود مبنی بر اکران نشدن این فیلم در سینماها خبر داد. شماری از سالن‌های سینمایی زنجیره‌ای در آمریکا نیز اعلام کردند که این فیلم را نمایش نخواهند داد.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده در بیزینس‌اینسایدر، سونی اعلام کرده که برنامه‌ای برای عرضه‌ی فیلم The Interview ندارد. بر این اساس سونی این فیلم را در قالب دی‌وی‌دی و در شبکه‌ی IP TV عرضه نخواهد کرد.

سونی همچنین مراسم اکران فیلم در روز ۲۵ دسامبر را نیز در سینماها متوقف کرده است. برخی از سینماها پیشنهاد داده‌اند که سونی این فیلم را بصورت آنلاین عرضه کند. به‌گزارش وال‌استریت ژورنال، چهار سینمای زنجیره‌ای بزرگ در آمریکا برنامه‌های خود مبنی بر نمایش این فیلم را متوقف کرده‌اند. چند روز پیش هکر‌های سونی پیکچرز که خود را نگهبانان صلح می‌خوانند، با انتشار ایمیلی تهدید آمیز، تماشاگرانی را که درصدد تماشای این فیلم بودند، تهدید کردند. این افراد حتی به افرادی که در نزدیکی سینماهای اکران کننده‌ی فیلم زندگی می‌کنند، پیشنهاد دادند تا محل مورد نظر را ترک کنند.

اما تحقیقات در مورد این هکرها همچنان ادامه داد. پس از آنکه اف‌بی‌آی اعلام کرد که شواهدی مبنی بر دست‌داشتن کره‌ی شمالی در این حمله‌ی سایبری نیافته، امروز مقامات رسمی آمریکا باز هم انگشت اتهام را به سمت کره‌ی شمالی نشانه رفتند. به گزارش نیویورک تایمز و به نقل از مقامات امنیتی دولتی آمریکا، کره‌ی شمالی در حملات انجام شده به سونی پیکچرز دخالت داشته است.

باید به انتظار نشست تا سرنوشت این ماجرای پر راز و رمز را در روز‌های آتی دید. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات