اپلکیشن اندرویدی HERE Maps از نوکیا برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ منتشر شد

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که چند وقتی است نسخه‌ی اولیه از اپلیکیشن نقشه نوکیا با نام HERE Maps برای سیستم عامل اندروید معرفی شده؛ امروز این کمپانی چند تغییر کوچک را در آن به وجود آورده و آن را در فروشگاه گلکسی سامسونگ قرار داده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا از تغییرات ایجاد شده در HERE Maps بر روی دستگاه‌های گلکسی سامسونگ آگاه شوید.
تبلیغات

متاسفانه قدرت ماهیچه‌های بازاریابی سامسونگ چنان زیاد است که این اپلیکیشن تنها برای دستگاه‌های گلکسی سامسونگ برخی ویژگی‌های مهم را ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد با HERE Maps برای نقشه گوگل خط و نشان بکشد.

دسترسی به نقشه‌های آفلاین، ناوبری بسیار دقیق و ویژگی‌های دیگر مربوط به حمل و نقل‌ تنها از طریق دستگاه‌های گلکسی سامسونگ میسر است. این موضوع بدین معنی است که اگر یکی از دستگاه‌های سامسونگ را در اختیار ندارید فعلا باید صبر کنید تا توسعه دهندگان ویژگی‌های یاد شده را به نسخه اندروید معمولی برنامه اضافه کنند.

در هر حال اگر به دنبال یک جایگزین شایسته برای گوگل Maps هستید، کمی صبر کردن برای این برنامه قطعا ارزشش را خواهد داشت. دارندگان دستگاه‌های گلکسی سامسونگ نیز از هم‌اکنون می‌توانند این اپلیکیشن نقشه را با تمام ویژگی و جزییات دانلود و استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات