آکیولس نسخه‌ی جدید هدست واقعیت مجازی خود را با نام Crescent Bay معرفی کرد

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی آکیولس در جریان برگزاری کنفرانس Connect ‌خود پرده از نسل جدید هدست واقعیت مجازی خود با نام Crescent Bay برداشت . نسل جدید هدست واقعیت مجازی آکیولس دارای قابلیت‌هایی چون ردیابی ۳۶۰ درجه و سیستم صوتی داخلی است، اما با این وجود نسخه‌ی نهایی هدست واقعیت مجازی آکیولس عرضه نشده است.
تبلیغات

مدیرعامل این کمپانی، Brenden Iribe گواهی استفاده از فناوری صدای سه بعدی را از هدست واقعیت مجازی RealSense را کسب کرده که با استفاده از این فناوری صدای مربوط دنیای مجازی نیز بصورت سه‌بعدی به گوش مخاطبان می‌رسد. استفاده از این فناوری منجر به رقم خوردن تجربه‌ای بهتر برای کاربران از نظر دیداری و شنیداری در مورد واقعیت‌مجازی خواهد شد. Iribe در این خصوص چنین اظهار نظر کرد:

نمونه‌ی عرضه‌ی شده تنها یک نمونه ی اولیه از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است، اما این هدست در حالتی است که می‌توان آن را به عنوان نمونه ی اولیه روانه ی بازار کرد.

Iribe در بخشی از سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که نسخه‌ی پیشین هدست واقعیت مجازی ریفت یا همان Developer Kit به تعداد ۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه به فروش رفته است. به‌نظر می‌رسد Iribe‌ از پیشرفت‌های صورت گرفته در Crescent Bay در مقایسه با نسخه‌ی پیشین هدست واقعیت مجازی ریفت یا همان DK2 به وجد آمده است.  وی تولید این محصول را جهش بزرگی خوانده است که به سمت تولد محصول نهایی پیش می‌رود. براساس اخبار منتشر شده این کمپانی پس از رفتن به زیر پرچم فیس‌بوک به‌دلیل امکانات موجود تعداد کارکنان خود را به دوبرابر اافزایش داده است. از این‌رو باید در آینده نزدیک به انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی آکیولس باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات