پسر بچه 8 ساله‌ای که هر سال از ویدیو‌های آموزشی 1.3 میلیون دلار درآمد دارد

شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
پروژه‌‌‌هایی که پدر و پسر با هم شروع و دنبال می‌کنند بسیاری از اوقات در نهایت موفق می‌شوند. علاوه بر درس‌های زندگی که به بچه‌ها داده می‌شود به تازگی آن‌ها را میلیون دلاری هم می‌کند. در این مطلب قصد داریم در مورد پسر بچه‌ای صحبت کنیم که با ویدیو‌های آموزشی خود در یوتیوب حسابی پولدار شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کانال یوتیوب بسیار بامزه‌ای که توسط پسر بچه‌ای ۸ ساله با نام Evan و  پدرش در حدود سه سال پیش آغاز به کار کرده، توانسته صحت تمام صحبت‌های ما در بالا را نشان دهد. در کانال EvanTubeHD اوان مرتب مشغول به نمایش و بررسی آخرین اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های ویدیویی برای بچه‌ها است. پدر او Jared که شرکت عکاسی و تولید فیلم را اداره می‌کند، در بررسی اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های ویدیویی به پسرش کمک می‌کند.

در جلوی دوربین (با کمک گرفتن از خواهر و مادر خود)، این پسر کوچک و خوش صحبت، با بینندگان خود درباره سن پیشنهادی هر اسباب‌بازی و شخصیت اشخاصی که ممکن است از آن‌ها لذت ببرند، صحبت می‌کند. احتمالا جالب‌‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش ویدیو‌های اوان، برق زدن چشمان او در زمان بیرون آوردن هر یک از اسباب‌بازی‌های جدید است.

با ۷۵۰ میلیون بار تماشای ویدیو‌ها، اکنون ایوان به یکی از ستاره‌های شبکه اجتماعی یوتیوب تبدیل شده است. به گزارش Business Insider، اوان در هر سال ۱.۳ میلیون دلار از ویدیو‌های بررسی اسباب‌بازی درآمد کسب می‌کند. باور کردن آن راحت نیست.

پدر او سال پیش به Newsweek گفته بود که این مقدار درآمد از فروش آگهی‌ها بدست آمده است. او توضیح داده که یک تیم فروش، مسئول فروختن تبلیغات و همچنین مذاکره درباره معامله‌های مختلف با برندهای متنوع است. با این حال پدر اوان هنوز مشغول به کار خود است و از کاری که داشته استعفا نداده است.

پدر ایوان می‌گوید:

تمام فرآیند‌هایی که از شبکه یوتیوب حاصل می‌شود مستقیم به حساب پس‌انداز و سرمایه‌گذاری برای آینده بچه‌ها واریز می‌شود.

در ادامه می‌توانید یکی از ویدیو‌های بررسی ایوان را تماشا کنید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات