تماشا کنید: آگهی‌های ویدیویی جدید سامسونگ و کنایه‌های نیش‌دار به اپل!

پنج‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ و اپل به فاصله‌ی شش روز از هم محصولات جدید خود را معرفی کردند که شاخص‌ترین محصولات معرفی شده توسط این دو غول بزرگ، گلکسی‌نوت ۴ به‌همراه Gear VR توسط سامسونگ و آیفون ۶ به‌همراه اپل‌واچ توسط اپل است. حال سامسونگ مجموعه‌ای از آگهی‌های ویدئویی را منتشر ساخته که در آن‌ها اپل را به سخره گرفته است.
تبلیغات

روز گذشته سامسونگ موبایل در توییتی بزرگ شدن نمایشگر آیفون جدید را سوژه طعنه‌های خود قرار داده بود. اما حالا بخش تبلیغات سامسونگ به شکل جدی‌تری دست به کار شده تا به طور سیستماتیک اپل را مورد هجمه‌های تند تبلیغاتی خود قرار دهد. اپل در جریان برگزاری معرفی محصولات خود از دو نسخه‌ی آیفون خود با نام‌های آیفون ۶ با صفحه‌ی نمایش ۴.۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی پرده برداشت که استفاده‌ی اپل از صفحه‌ی نمایش بزرگ دستمایه‌ی کنایه‌های سامسونگ به اپل شده است، چراکه این کمپانی به‌جهت استفاده از صفحه‌ی نمایش بزرگ در محصولات خود پذیرای انتقادات فراوانی از سوی اپل شده بود.

لینک دانلود

سامسونگ نام این مجموعه‌ی آگهی‌های ویدئوی را It Doesn't Take a Genius انتخاب کرده که می‌توان آن را به مضمون «نیاز به نبوغ خاصی نیست» تلقی و سوی آن را به سمت کمپانی اپل عنوان کرد. برای مثال یکی از این آگهی‌ها استفاده از صفحه‌ی نمایش بزرگ در آیفون ۶ پلاس را مستلزم بکارگیری نبوغ خاصی نمی‌داند، زیرا جز اپل اغلب تولیدکنندگان محصولاتی با صفحه‌ی نمایش بزرگ تولید کرده‌اند.

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات