در IFA 2014 سونی، سامسونگ و مایکروسافت چه محصولاتی را رونمایی خواهند کرد؟

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
تا ۳ هفته‌ی دیگر  رویداد مهمی برای طرفداران تکنولوژی رقم خواهد خورد. نمایشگاه IFA 2014 در برلین جایی است که تولید کنندگان بزرگ به شایعات پیرامون نسل بعدی تلفن‌های همراهشان خاتمه خواهند داد. ما نیز در زومیت اخبار این نمایشگاه را پوشش خواهیم داد.
تبلیغات

قرار است در این نمایشگاه سامسونگ به انتظارها پایان دهد و نسل بعدی گلکسی نوت را معرفی کند. علاوه بر Galaxy Note 4 منتظر ارائه‌ی پرچمدار جدید سونی یعنی Xperia Z3 نیز خواهیم بود. احتمالا هوآوی Ascend Mate 7 یا Ascend D7 را معرفی خواهد کرد و انتظار داریم مایکروسافت از لومیا ۷۳۰ یا ۸۳۰ پرده برداری کند. با ورود این تازه نفسان به بازار، پس از گذشت سالی خسته کننده تعطیلاتی داغ برای طرفداران تلفن‌های همراه رقم خواهد خورد.

علاوه بر رویدادهای IFA، اپل نیز طبق روال هرسال در رویدادی اختصاصی نسل جدید تلفن همراه پر طرفدارش، یعنی آیفون 6 را معرفی خواهد کرد. اطلاعات درز کرده خبر از تولید تلفنی با نمایشگر ۴.۷ اینچ در اپل می‌دهند. شاید در همین مراسم اپل از دستگاه پوشیدنی فوق‌العاده‌اش یعنی iWatch را نیز پرده برداری کند. درست قبل از رویداد اپل، در ۱۳ شهریور موتورولا ساعت زیبای Moto 360 با نمایشگر دایره‌ای و پرچمدار بعدی خود یعنی Moto X+1 را معرفی خواهد کرد.

tech-ifa-berlin-logo

شایعاتی وجود دارد که نسل جدیدی از نکسوس‌های گوگل را تا انتهای سال جاری میلادی خواهیم دید و احتمال عرضه فبلت ۵.۵ اینچی اپل در ابتدای سال میلادی آینده نیز وجود دارد.

این محصولات نوید بازار پر هیجانی را قبل از تعطیلات عید نوروز در کشورمان می‌دهند. ما در زومیت به روال هر سال پوشش کامل و لحظه به لحظه از نمایشگاه IFA برلین را به عاشقان فناوری ارائه خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات