آیا V700 و V400 نسل جدید تبلت‌های سری G Pad ال‌جی خواهند بود؟

پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شاید برای بسیاری از افرادی که اخبار فناوری را دنبال می کنند، سؤال باشد که چرا کمپانی ال‌جی آنچنان که در بسیاری از زمینه‌های مربوط به فناوری فعال است، در مورد تبلت‌ها فعالیت گسترده‌ای از خود نشان نمی‌دهد؟ به نظر می رسد ال‌جی در سال جاری به دنبال حضور قدرتمند در این عرصه است.
تبلیغات

سال گذشته استقبال خوبی از G Pad 8.3 توسط مشتریان به عمل آمد و حتی این مدل، اولین تبلت دارای نسخه گوگل‌پلی با اندروید خام بود. به نظر می‌رسد که موفقیت این مدل موجب شده تا ال‌جی نه یک مدل دیگر، بلکه دو مدل تبلت جدید را امسال معرفی نماید. تصاویر فاش‌شده از این دو مدل تبلت نشان می‌دهند که مدل V700 دارای صفحه‌نمایش افقی و احتمالاً 10 اینچی است؛ در حالی که مدل V400 به صفحه‌نمایش عمودی درست مانند تبلت G Pad 8.3 مجهز است. در تصاویر، دوربین‌‌های پشت تبلت به وضوح مشخص هستند که طبق شایعات در مدل V700از یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در مدل V400 از یک دوربین 3 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

LG-V700
lg-v400122222

متأسفانه این تمام اطلاعاتی است که تا این لحظه در مورد این دو مدل تبلت می‌دانیم. هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت‌ها از سری G Pad نام‌گذاری خواهند شد یا خیر. با زومیت همراه باشید تا به محض انتشار اخبار جدید در مورد این تبلت‌ها با خصوصیاتشان بیشتر آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات