موتورولا در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی موفق به فروش 6.5 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند شده است

چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
پس از خرید موتورولا توسط کمپانی چینی لنوو، همگان در انتظار شکوفایی و تولید محصولات مشترک این دوکمپانی با همکاری یکدیگر هستند. همانطور که امروز در زومیت خواندید، گمانه‌ها حکایت از عرضه‌ی اولین تلفن‌هوشمند مشترک تولید شده توسط لنوو و موتورولا در پاییز سال جاری دارند. Rick Osterloh، مدیر ارشد موتورولا با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود اعلام کرد که موتورولا در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی موفق به عرضه‌ی 6.5 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند شده است.
تبلیغات

موتورولا سال گذشته را با عرضه‌ی دو تلفن‌هوشمند موفق و پرطرفدار موتو ایکس و موتو جی سپری کرد که از محبوبیت فراوانی در عرضه‌ی جهانی روبرو شدند.

با احتساب آمار فروش این تلفن‌های‌هشمند به نظر می‌رسد موتورولا در حال بازگشت به روزهای پرفروغ گذشته است. همانطور که می‌دانید موتورولا در حال رفتن به زیر پرچم کمپانی چینی لنوو است، اما این عامل دلیل بر توقف فعالیت‌های این کمپانی نشده و براساس آخرین شنیده‌ها موتورولا درصدد تلفن‌هوشمندی با نام Moto E است.

براساس آخرین اطلاعات افشا شده، Moto E از یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز، 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. باید به موارد فوق صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی و ضخامت 6.2 میلی‌متری Moto E را اضافه کرد.

در صورتی که در آخرین گزارش مالی منتشر شده توسط گوگل که مربوط به سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی بود، موتورولا بخشی از زیرمجموعه‌ی گوگل به شمار می‌رفت، شاهد اضافه شدن درآمدی 1.45 میلیارد دلاری آن بودیم. این درآمد در مقایسه‌ی با میزان سال گذشته که 1.02 میلیارد دلار بود افزایش یافته. البته این کمپانی در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری نیز همچون سه‌ماهه‌ی اول سال 2013 میلادی متحمل ضرر عملیاتی شده است.

موتو جی جزو تلفن‌های‌هوشمند میان‌رده است که کاربران می‌توانند آن را با قیمتی برابر 180 دلار از آن خود نمایند. موتو جی با امکانات و قیمت مناسب سهمی 6 درصدی از بازار بریتانیا را از آن موتورولا کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات