هدیه جدید رایتل به مشترکین: 10,000 دقیقه مکالمه و 10,000 پیامک رایگان با 5,000 تومان

یک‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
رایتل برای حمایت از مشترکین خود طرح سیم کارت هدیه و بسته های 10 هزار دقیقه مکالمه و 10 هزار پیامک رایگان (دکا) را ارایه می دهد. همچنین از این پس افرادی که قصد خرید سیم کارت رایتل را دارند علاوه بر سیم کارت خریداری شده یک عدد سیم کارت هدیه نیز دریافت می کنند.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور بسته های تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است که در اختیار دارندگان سیم کارت رایتل قرار می دهد.

همچنین از این پس افرادی که قصد خرید سیم کارت رایتل را دارند علاوه بر سیم کارت خریداری شده یک عدد سیم کارت هدیه نیز دریافت می کنند.

براساس این گزارش، از این پس مشترکین پس از خرید سیم کارت رایتل و با اولین استفاده از خط خود (اعم از اینترنت، پیامک و یا تماس) می توانند یک سیم کارت رایگان هدیه دریافت نمایند.

علاوه بر طرح سیم کارت هدیه، رایتل طرحی تحت عنوان "دکا" را نیز به مشترکین خود ارائه می دهد که با استفاده از آن تمام مشترکین اعتباری این اپراتور می‌توانند تنها با یک کارت شارژ 5 هزار تومانی از این طرح بهره مند شده و از امکانات آن که شامل 10 هزار دقیقه مکالمه و10 هزار پیامک رایگان درون شبکه به مدت یک ماه می باشد بهره مند شوند.

گفتنی است رایتل پیشتر و برای اولین بار در ایران طرحی مشابه این طرح را با عنوان بی نهایت برای سیم‌کارت های دائمی خود ارائه داده بود.

رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه ایران در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات