خرید انواع کولر گازی برای خریداران و عمده فروشان

یک‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
قیمت مناسب اسپلیت های جدید را در فروشگاه اینترنتی کولرنیو همراه‌با هدیه ویژه خریداری کنید، اگر از کولرنیو خریداری کنید یک هدیه ویژه رایگان و ارسال و نصب رایگان خواهید داشت.
تبلیغات

در انواع کولر گازی‌های جدید که وارد بازار ایران می‌شود، می‌توان به بهبود عملکرد و مصرف کم تمام این اسپلیت‌های جدید اشاره کرد اما اگر بخواهیم بهترین کولر گازی را از فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنیم باید به قیمت، کیفیت، نحوه ارسال و گارانتی دار بودن محصول توجه زیادی داشته باشیم.

خرید کولر گازی جدید با قیمت‌های مناسب از کولرنیو که یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش کولر گازی است، با پشتیبانی واقعی از صبح تا شب آماده پاسخگویی به مشتری های خود بوده و می‌توانید با کم ترین هزینه ممکن از مشاوران این فروشگاه آنلاین تخصصی کولر گازی، با تماس گرفتن، در خواست مشاوره رایگان و تخفیف و هدیه‌های رایگان بگیرید.

پرفروش‌ترین، بهترین کولر گازی و ارزان‌ترین قیمت به‌ویژه قیمت کولر گازی با مناسب ترین هزینه را فقط در کولرنیو تجربه کنید.

کولر گازی را به‌صورت عمده خریداری کنید

ما خرید عمده کولر گازی در بانه با بهترین قیمت و فروش ویژه برای تمام کسب‌و‌کارهای آنلاین و سنتی را فراهم کردیم، همچنین با توان های متفاوت و هر نوع سلیقه خرید کولر گازی عمده را می‌توانید انجام دهید و بدون محدودیت انتخاب تعداد، یعنی می‌توان 5 عدد هم زمان خریداری کرد که به‌صورت عمده حساب خواهد شد.

انتخاب عمده کولر گازی برای پیمانکاران و مهندسانی که به‌دنبال کاهش هزینه در پروژه های خود هستند. این اشخاص می‌توانند با ارزان‌ترین قیمت بدون واسطه خریداری کنند و به این طریق پروژه های ساختمانی خود را با حداکثر قیمت به اتمام برسانند.

کولرگازی

کولر گازی اجنرال با بهترین قیمت و پرفروش

محصولات شرکت اجنرال که پرطرفدارترین برند در بازار تهویه مطبوع خانه با عملکرد سرمایشی و گرمایشی هستند، بهترین انتخاب برای هر خانه و کسب‌و‌کار خود محسوب می‌شوند. کولر گازی های کم مصرف اجنرال برای هر مکان بزرگ و کوچک بهینه و جوابگو خواهد بود.

کولر گازی اجنرال در توان هایی از جمله: 12 هزار - 18 هزار - 24 هزار - 30 هزار - 36 هزار - 48 هزار و 60 هزار ایستاده دسته‌بندی شده است که برای مکان خود می‌توانید یکی از توان های کولر گازی اجنرال را انتخاب کنید، مثلا برای اتاق 3 در 4 متری 12 متر می‌شود که از اسپلیت اجنرال 12000 استفاده می‌کنند یا اگر برای هال و آشپزخانه یک توان را انتخاب کنید باید بدانید که متراژ هال و آشپزخانه چقدر است؛ مثلا: هال 40 متر است و آشپزخانه 12 متر، جمع آن‌ها می‌شود 52 متر مربع و برای انتخاب این مکان باید از کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال یا 30000 هزار مناسب با هزینه که برای کولر پرداخت خواهید کرد، انتخاب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات